میهن صنعت :

اعتماد کاربران به آیفون بیش از گوشی‌های سامسونگ و موتورولا

میهن صنعت : در حالی که میزان اعتماد به آیفون نسبت به گوشی‌های سامسونگ 3 برابر بیشتر اعلام شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد کاربران، آیفون را 25 برابر بیشتر از تلفن‌های همراه ساخت شرکت موتورولا قبول دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، صاحبان گوشی هوشمند آیفون همواره از طول عمر این باتری گله‌مند هستند و شرکت اپل هم با سرعت کمی نوآوری‌ها و قابلیت‌های جدید را به این گوشی می‌افزاید. اما این طور که نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز FixYa نشان می‌دهد، گوشی‌های هوشمند اپل بهترین قابلیت‌های اجرایی را در بازار جهانی دارند و میزان اعتماد و اطمینان کاربران به این محصولات سه برابر بیشتر از گوشی‌های هوشمند سامسونگ است.

 

به گزارش فارس به نقل از  ونچربت، داستان موفقیت گوشی هوشمند آیفون به اینجا ختم نمی‌شود و در حالی که میزان اعتماد به این محصول نسبت به گوشی‌های سامسونگی 3 برابر بیشتر اعلام شده بررسی‌ها نشان می‌دهد که کاربران آیفون را 25 برابر بیشتر از تلفن‌های همراه ساخت شرکت موتورولا قبول دارند.

"یانیف بندسادون"(Yaniv Bensadon) مدیرعامل شرکت FixYa در این خصوص گفت: «در حالی که اپل و سامسونگ در بازار جهانی تلفن‌همراه رقابت تنگاتنگی را پیش‌ می‌برند، مهم‌ترین نکته‌ای که هیچ کس به آن توجه ندارد میزان اطمینان کاربران از گوشی است».

این بررسی نشان داده است که صاحبان گوشی‌های هوشمند سامسونگ به صورت مستمر بر کیفیت میکروفون و اسپیکر تاکید داشته‌اند که در این میان برای سری گوشی‌های Nexus در این شرکت مشکل باتری هم همواره مطرح شده است. بر اساس این گزارش، صاحبان محصولات نوکیا هم همواره شکایت کرده‌اند که برای گوشی‌های آن‌ها چرخه ابزارهای مناسب وجود ندارد.

صاحبان محصولات موتورولا هم گفته‌اند که گفته‌اند روی گوشی آن‌ها ابزارهای بی‌فایده و غیرکاربردی زیادی به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است و در عین حال غالب آن‌ها با نمایشگر لمسی و کیفیت پایین دوربین خود مشکل داشته‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12760
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه