میهن صنعت:

افتتاح صندوق امانات و خزانه بانک پارسیان در مشهد مقدس

طی مراسمی همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) صندوق امانات و خزانه حوزه مشهد، با حضور خلیل پور مدیر امور شعب، بیژنی مدیر پشتیبانی، دادور رییس اداره امور شعب شهرستان و مناطق آزاد، مهرگان رییس حوزه مشهد و تعدادی ازمشتریان، کسبه و تجار در محل شعبه احمدآبادافتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر امور شعب بانک پارسیان در این مراسم با تاکید بر اهمیت توجه به نیازهای بانکی مشتریان گفت :
اطمینان بخشی و ایجاد آسودگی خاطر برای مشتریان از اولویت‌های بانک پارسیان است و به همین منطور بانک پارسیان توسعه صندوق امانات را در شعب منتخب خود و در محیطی امن و عاری از خطر، در دست اقدام دارد تا به این ترتیب رضایتمندی بیشتر مشتریان خود را جلب نماید.
خلیل پور افزود: صندوق امانات بانک پارسیان مجهز به سوئیچ‌های هوشمند بوده و از طریق سیستم‌های رایانه‌ای نظارت و کنترل می‌شود و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی با داشتن یکی از انواع حساب‌ها نزد شعب بانک پارسیان می‌تواند مطابق دستورالعمل بانک از خدمات صندوق‌های اجاره‌ای استفاده کنند. همچنین با افتتاح خزانه حوزه مشهد، پول رسانی و تامین نقدینگی برای شعب بانک پارسیان در مشهد مقدس آعاز شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=124454
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه