میهن صنعت :

افزایش تاثیر معدل مدارس در کنکور

یک مشاور تخصصی کنکور گفت: طبق دستورالعمل، سالانه تاثیر معدل پایه های پایین تر از دبیرستان در کنکور بالا می رود و درصد آن در نتیجه آزمون داوطلبان افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شروین مسیح گفت: با توجه این که معدل سال های دهم و یازدهم در کنکور سراسری در سال های آینده تاثیر بیشتری خواهند گذاشت؛ بنابراین دانش آموزان پس از پایه نهم باید مدارس خوب را جهت بالا رفتن معدل انتخاب کنند.

او افزود: طبق دستورالعمل سالانه تاثیر معدل پایه های پایین تر از دبیرستان در کنکور افزایش می یابد و درصد آن در نتیجه آزمون داوطلبان بیشتر خواهد شد.

مشاور تخصصی کنکور ادامه داد: این روند مثبت به نظر می رسد؛ چرا که دقت عمل داوطلبان را در زمان مطالعه امتحانات افزایش می دهد و می توانند در کنکور موفق شوند. نه این که در سال پایانی با فشار خانواده و کلاس های کنکور و سایر امکانات سنگین برای کنکور سراسری آماده شوند.

مسیح افزود: اگر تنها تاثیر معدل سال آخر دبیرستان در کنکور درج شود، فشار سنگینی را بر داوطلب شاهد خواهیم بود و این موضوع باعث می شود تا دانش آموزان مطالب کتاب را حفظ کنند و تاثیر مثبتی از کنکور نبینند./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=248597
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه