میهن صنعت :

افزایش 50 تا 100‌ درصدی قیمت گوشی‌

میهن صنعت : بنابر اعلام رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی طی ماه‌های اخیر و به دنبال نوسانات ارزی قیمت انواع گوشی‌های تلفن همراه افزایش 50 تا 100‌ درصدی داشته است.

به گزارش میهن صنعت بنابر اعلام رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی طی ماه‌های اخیر و به دنبال نوسانات ارزی قیمت انواع گوشی‌های تلفن همراه افزایش 50 تا 100‌ درصدی داشته است.

 

 

افشار فروتن، اظهار کرد: درباره‌ی میزان افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه در ماه‌های اخیر نمی‌توان رقمی قطعی اعلام کرد اما اغلب این گوشی‌ها بسته به مدل‌هایی که دارند افزایشی حدود 50 تا 100 درصدی داشته‌اند که به‌طور قالب این افزایش قیمت برای گوشی‌های مدل جدید و هوشمند بیشتر بوده است.

 

 

وی در عین حال عنوان کرد: در حال حاضر در میان مردم اغلب خریداران طرفدار گوشی‌هایی هستند که علاوه بر بهره‌مندی از امکانات متعدد از نظر قیمت در سطح متوسط قرار می‌گیرند.

 

 

فروتن ادامه داد: این روزها گوشی‌هایی که از نظر امکانات در شرایط متوسط رو به بالا قرار دارند و از نظر قیمت در سطح متوسط قرار دارند، بیشترین حجم تقاضای بازار را به خود اختصاص می‌دهند.

 

 

اما رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی درباره قیمت انواع تلفن‌های همراه گفت: اگر گوشی‌های تلفن همراه را به سه دسته تقسیم کنیم، دسته اول که گوشی‌های بسیار ساده و حتی فاقد دوربین و حافظه محسوب می‌شوند، معمولا قیمتی زیر 100 هزار تومان دارند.

 

 

وی ادامه داد: گروه دوم مربوط به گوشی‌هایی می‌شود که از امکاناتی مانند دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه، دسترسی به اینترنت برخوردار هستند که گوشی‌های این گروه قیمتی بین 100 تا 700 تومان دارند و به همین دلیل است که قدرت خرید کاربران در این گروه بسیار زیاد است.

 

 

او گوشی‌های 700 هزار تومان به بالا را هم سومین دسته از گوشی‌های تلفن همراه دانست که اغلب به آنها گوشی‌های پیشرفته اطلاق می‌شود و می‌توانند کار نوت‌بوک را انجام دهند. وی در پایان گفتگو با ایسنا یادآور شد: این روزها بالاترین گوشی‌های بازار هم بالغ بر دو میلیون تومان قیمت دارند و به جدید‌ترین محصولات کارخانه‌های مطرح مربوط می‌شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9760
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه