میهن صنعت :

افزایش200 درصدی ‌قیمت‌ مصالح ‌ساختمانی

میهن صنعت : افزايش 100 تا 200 درصدي مصالح ساختماني از جمله پريز، شيرآلات و... موجب تعطيل شدن بسياري از پروژه هاي عمراني شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت افزايش 100 تا 200 درصدي مصالح ساختماني از جمله پريز، شيرآلات و… موجب تعطيل شدن بسياري از پروژه هاي عمراني شده است.
 
جعفر قرائتي ستوده دبير انجمن صنفي توليدکنندگان و فناوران صنعتي ساختمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اکثر پروژه هاي عمراني در سطح کشور به حالت نيمه تعطيل درآمده اند گفت: افزايش قيمت ارز و نوسانات موجود در بازار موجب افزايش قيمت مصالح ساختماني شده است.
 
وي با اشاره به اينکه بسياري از مواد اوليه کارخانجات عمراني وارداتي هستند افزود: افزايش قيمت ارز موجب شده بسياري از مواد اوليه کارخانجات با مشکل مواجه شوند.
 
قرائتي در ادامه تصريح کرد: بسياري از کارخانجات از عرضه کالاهاي خود به دليل افزايش قيمت جلوگيري کرده و اجناس خودشان را تحويل نمي دهند.
 
دبير انجمن صنفي توليدکنندگان و فناوران صنعتي ساختمان در ادامه توضيح داد: بسياري از پروژه هاي عمراني در مرحله نازک کاري به حالت تعويق درآمدند.
 
وي در ادامه افزود: افزايش قيمت محصولاتي از جمله پريز، آسانسور و شيرآلات موجب شده بسياري از پروژه هاي عمراني در مرحله نازک کاري تعطيل شوند.
 
وي در ادامه تصريح کرد: افزايش 100 تا 200 درصدي محصولات از جمله پريز، شيرآلات، آسانسور، درب و پنجره بر تعطيلي پروژه ها موثر بوده است.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: افزايش 50 درصدي تا 100 درصدي فولاد و سيمان در چند ماه گذشته در افزايش قيمت تمام شده ساخت مسکن موثر بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4881
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه