میهن صنعت :

امروز تهران بارانی است

امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین البرز، تهران و شمال استان‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروز با ادامه فعالیت سامانه موسمی، در برخی مناطق فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب یزد و غرب و جنوب اصفهان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال استان‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که احتمال خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه البرز وجود دارد.

سه شنبه در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، ارتفاعات هرمزگان، اردبیل و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه تا جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک ادامه خواهد داشت./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=248999
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه