وزارت راه و شهرسازی:

انبوه شکایت زائران اربعین از شرکت‌های هواپیمایی

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به شکایت‌های فراوان زائران اربعین از ایرلاین‌ها، گفت: هموطنان بلیت برگشت را از ایران تهیه کنند چون ارزان‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  حسین مذنب اظهار کرد: طی یک هفته اخیر  26 پرواز فوق‌العاده و ویژه شامل 20 پرواز شرکت‌های داخلی و 6 پرواز خارجی با ظرفیت بیش از 5 هزارنفر خارج از ظرفیت ایرلاین‌ها به عتبات عالیات منتقل شدند.

وی ادامه داد: تعداد فراوان شکایت از ایرلاین‌ها، شرکت‌ها و سایت‌های خدماتی-مسافرتی تنظیم و به سازمان هواپیمایی کشوری ارجاع شد که بعد از تکمیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. همچنین با چندین مورد شرکت‌های متخلف برخورد قضایی شده است.

وی افزود: تیم‌های بازرسی ویژه در تمام فرودگاه‌هایی که پرواز اربعین داشتند، مستقر بودند و کمک کردند تا این خدمات به نحو مناسب ارایه شود.

وی یادآور شد: با دستور وزیر راه و شهرسازی همراه تیم بازرسی و سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به عراق آمدیم تا راه‌های هرچه بهتر ارایه خدمات را به زائرانی که می‌خواهند از طریق هوایی به کشور بازگردند بررسی کنیم.

مذنب با تاکید بر اینکه بازگشت زائران اربعین از طریق هوایی تسهیل می‌شود، توصیه کرد: هموطنان بلیت برگشت را از ایران تهیه کنند. زیرا هم کم‌هزینه‌تر است و هم برای دریافت رمز دوم با مشکل مواجه نمی‌شوند. هموطنان از طریق خانواده‌های خود در کشور برای گرفتن بلیت اقدام کنند.

به گفته وی، راه‌های بازگشت زائران اربعین به کشور تسهیل می‌شود تا هموطنان در فرآیند کوتاه به کشور بازگردند./تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230008
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه