میهن صنعت :

انتشار تصاویر جدید اوپل آسترا OPC

میهن صنعت : بار دیگر انتشار تصاویر نسخه OPC از اوپل آسترا سبب شد تا این خودرو مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بار دیگر انتشار تصاویر نسخه OPC از اوپل آسترا سبب شد تا این خودرو مورد توجه  قرار بگیرد.

اگرچه اوپل آسترا وارد بازار شده ولی علاقمندان به نسخه OPC آن اطلاعات چندانی درباره اش ندارند و حتی زمان دقیق آغاز فروش آن را نمی دانند.

در واقع شاید بتوان گفت که هیچ کسی خارج از شرکت جنرال  موتورز چیز خاصی درباره این محصول نمی دانند آن چه در تصویر می بینید تنها نمونه های پیش فرض رایانه ای هستند که توسط Virtual Car آماده شده اند. اما با نگاهی به آن ها تا حد زیادی می توان ظاهر این هاچ بک جذاب را پیش بینی کرد.

اولین نکته ای که نظر هر کسی را جلب میکند بسته به روز رسانی شده بدنه این خودرو است که ظاهری آیرودینامیک و هجومی تر دارد و شامل سپرهای جدید، باله های کناری متفاوت، دیفیوزر به روز رسانی شده و سامانه اگزوز جدید با دو سر اگزوز استیل میشود.

به گزارش خبر خودرو، همچنین اسپویلر و رینگ های جدیدی نیز برای اوپل آسترای OPC درنظر گرفته شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی در مورد خودروی فوق نیست و عملکرد موتوری آن اعلام نگردیده است و اوپل آسترای OPC رقیب خودروهای فورد فوکس RS، هوندا سیویک type R، فولکس واگن R  و رنو اسپرت مگان خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=76669
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه