میهن صنعت:

اندروید KitKat به‌روز شد

میهن صنعت: نسخه به روز شده اندورید 4.4.1 KitKat به زودی عرضه می‌شود تا بسیاری از قابلیت‌های گوشی هوشمند Nexus 5 ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، "دیوید بورک"( David Burke) مدیر گروه "مهندسی اندروید" در شرکت گوگل طی مصاحبه‌ای به پایگاه خبری The Verge توضیح داد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل موبایلی این شرکت به‌روز شده است و بر این اساس Android 4.4.1 KitKat به زودی عرضه می‌شود تا بسیاری از قابلیت‌های گوشی هوشمند Nexus 5 ارتقا یابد.

او تایید کرد که با این به‌روزرسانی بخش دوربین دیجیتالی در گوشی هوشمند یاد شده ارتقا میابد و تصاویر در آن با سرعت بالاتر تهیه می‌شوند و در کنار آن، سرعت شاتر هم بیشتر می‌شود.

این به‌روزرسانی به گونه‌ای است که اگر کاربران پس از آن به کمک گوشی هوشمند Nexus 5 عکس بگیرند، قابلیت‌های بیشتری را در اختیار خواهند داشت. همچنین گفته شده که بخش ایجاد تعادل نور برمبنای رنگ سفید و همچنین الگوریتم‌های تعیین حجم در تصاویر ارتقا یافته است.

علاوه بر افزایش سرعت تصویربرداری، ابزار به‌روز شده مخصوص دوربین سریع‌تر اجرا می‌شود. در حقیقت، همه بخش‌های این ابزار نسبت به نسخه قبلی با سرعت بالاتر اجرا می شوند. این ابزار یک مجموعه قابلیت‌های پردازشی جدید را در بخش HDR+ شامل می‌شود که شما فرآیند تولید و ویرایش عکس را نشان می‌دهد.

بورک توضیح داد که گروه او برای این به‌روزرسانی 5 هفته کامل زمان گذاشتند و طی آن فعالیت‌های فراوانی انجام دادند.

به گزارش فارس این نسخه از سیستم‌عامل اندروید حفره‌های موجود در گوشی هوشمند Nexus 5 را نیز از میان برمی‌دارد. در حال حاضر سیستم تشخیص چهره کاربر برخی اختلالات را در بخش دوربین دیجیتالی شامل می‌شود که گوگل توضیح داده است تمام آن‌ها از میان برداشته خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33894
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه