میهن صنعت :

انسداد مسیر کوهسار-امامزاده داوود

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام وضعیت ترافیکی صبح امروز از انسداد مسیر کوهسار به امامزاده داوود خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجید رنجبر کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: وضعیت حال حاضر ترافیک شهر تهران در اکثر معابر ترافیک روان و با سرعت مناسب است. به جز در محور بزرگراه شهید همت در بخش مرکزی در هر دو مسیر، بزرگراه حکیم در مسیر غرب به شرق از محدوده پارک پردیسان پل شیخ فضل الله نوری به سمت شرق و همچنین در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از محدوده بعد از پل امام علی علیه السلام تا محدوده زیرگذر دکتر شریعتی، سایر قسمت‌ها مشکلات خاصی وجود ندارد.

وی افزود: به واسطه بارش‌های شب گذشته در محور امامزاده داوود علیه السلام با توجه به رانش زمین، بخشی از محور بسته شده و قابل استفاده نیست. همکاران من و گروه‌های امدادی از ابتدای صبح در این مقطع حضور دارند و مشغول امدادرسانی هستند.

رنجبر ادامه داد: با توجه به اینکه محور قابل استفاده نیست از محدوده میدان کوهسار محدودیت تردد به سمت امامزاده داوود علیه السلام ایجاد شده و محور بسته است متعاقباً به محض بازگشایی محور اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد خواهش مندم که تا اطلاع ثانوی شهروندان عزیز در این محدوده تردد نداشته باشند./مهر

انتهاب پبام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=248649
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه