میهن صنعت:

انعقاد قراردادهای پیش‌فروش مسکن ویژه تهرانسر از هفته آینده

میهن صنعت: پیش‌نویس قراردادهای پیش‌فروش عرصه و اعیان مسکن ویژه تهرانسر آماده شده و متقاضیان می‌توانند از هفته آینده با مراجه به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرارداد خود را منعقد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، قراردادهای عرصه و اعیان مسکن ویژه تهرانسر به صورت یکجا منعقد می‌شود.

 

بر این اساس، مراحل قانونی مربوط به پیش‌نویس قراردادهای اعیان و عرصه مسکن ویژه تهرانسر طی شد و پس از تایید نهایی سازمان ملی زمین و مسکن، پیش‌نویس قراردادهای عرصه و اعیان مسکن ویژه تهران به صورت یکجا و همزمان محقق می‌شود.

 

مطابق شیوه‌نامه ثبت‌نام، قرارداد عرصه باید پس از دریافت قسط پنجم منعقد می‌شد که در حال حاضر، این قرارداد پنج ماه زودتر از موعد مقرر منعقد می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، کلیه ثبت‌نام کنندگان مسکن ویژه تهرانسر می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پیش‌نویس قرارداد خود را ببینند.

 

همچنین از روز شنبه – یازدهم آبان‌ماه – متقاضیان می‌توانند به خیابان نجات‌اللهی شمالی – جنب بیمارستان جامع زنان – اداره کل راه و شهرسازی استان تهران – طبقه سوم مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28068
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه