«میهن صنعت» گزارش می دهد:

انقلاب ولوو در صنعت خودروسازی/ولوو بدون خودرو به نمایشگاه لس آنجلس می رود

شرکت خودروسازی ولوو در اقدامی جسورانه و عجیب قصد دارد تا با دست خالی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس حاضر شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی ولوو در اقدامی جسورانه و عجیب قصد دارد تا با دست خالی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس حاضر شود.

این خودروساز سوئدی تصیم دارد تا به جای رونمایی از خودروی کانسپت خود با روکش براق، از نمایشگاه LA به عنوان پلت فرمی برای مباحثه در خصوص آینده خودروسازی و خودروهای کانسپت استفاده کند.

شرکت ولوو در این نمایشگاه بزرگ تنها با یک مجسمه چوبی با پیام "این یک خودرو نیست" حضور پیدا می کند و خبری از خودرو، اسب بخار، صندلی های روکش چرم و یا موضوعات این چنینی نیست.

این برند مطرح قصد دارد تا توجه بازدید کنندگان و مردم را به سمت مباحثی مانند خدمات اشتراکی خودرو و یا تحویل آن جلب کند.

مارتن لونستم، مدیر بخش استراتژی ولوو در این خصوص عنوان کرد:«ما امسال جایزه بهترین خودرو نمایشگاه را نخواهیم برد و بابت آن مشکلی نداریم زیرا این یک نمایشگاه خودرو نیست.»

شرکت ولوو قصد دارد تا در این نمایشگاه ایده ها و آینده صنعت خودروسازی و محصولات خود را به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال، در مورد تصمیم خود برای اختصاص دادن نیمی از تولیدات خود به بخش خودروهای الکتریکی و خودران به گفتگو خواهد پرداخت.

مدیر شرکت ولوو در این خصوص عنوان کرد که زمان آن فرا رسیده که خودروسازان مسئولیت های خود را تغییر دهند و تنها به فروش و ساخت خودرو اکتفا نکنند و به آزادی و تمایل مشتریان ونیز خدمات اشتراکی و ایمنی خودرو توجه کنند.

شرکت ولوو امیدوار است که با کمک شرکت های فناوری نظیر آمازون و گوگل این هدف خود را تحقق بخشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=166961
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه