«میهن صنعت»:

اوبر سرویس تاکسی بالگرد ارائه می کند

شرکت اوبر سرویسی با بهای ۲۰۰ دلار ارائه کرده تا مسافران را از منطقه منهتن در نیویورک به فرودگاه ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت اوبر قصد دارد با بالگردی در آسمان نیویورک مسافران را از منطقه منهتن به فرودگاه «جان اف کندی» ببرد.

این خدمت تاکسی بالگرد Uber Copter نام گرفته است. سرویسUber Copter از ۷ اکتبر آغاز می شود و هزینه هر بار سفر با آن به ازای هر نفر ۲۰۰ تا ۲۲۵ دلار است.

هرچند اوبر ادعا می کند این روش  مدت زمان سفر را کاهش می دهد اما یکی از خبرنگاران پس از آزمایش این سرویس اعلام کرد مدت زمان سفر از مرکز شهر نیویورک تا فرودگاه در کل( سفر همراه بالگرد در کنار سفر با مترو) ۷۰ دقیقه است.  این درحالی است که مدت زمان سفر باتاکسی در ترافیک معمول شهری نیز همین میزان است.

البته Uber Copter نخستین بار در ماه ژوئن برای اعضای پلاتینیوم و دیاموند سرویس اوبر ارائه شد. اعضای پلاتینیوم و دیاموند اوبر مشتریانی هستند که بیش از ۲۵۰۰ دلار در سرویس های اوبر پول یا اوبرایتس این شرکت هزینه می کنند.

بالگرد سرویس Uber Copter ظرفیت ۵ مسافر و کیف های دستی همراه آنان را دارد. مسافران قبل از آغاز سفر باید یک ویدئو مخصوص نکات ایمنی را تماشا کنند. اوبر ادعا می کند مدت زمان سفر با بالگرد ۸ دقیقه است و پس از آن فرد به وسیله نقلیه زمینی منتقل می شود. این در حالی است که رقبای اوبر از جمله شرکت بلید  چنین سرویسی را با قیمت های مشابه عرضه می کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=186750
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه