میهن صنعت :

اوتلندر جدید در امریکا معرفی می شود

نمایشگاه اتومبیل شیکاگو از یازدهم فوریه آغاز به کار می کند و شاهد عرضه نسخه به روزرسانی شده شاسی بلند کوچک اوتلندر اسپرت در آن خواهیم بود. قرار است این خودرو از ماه مارس وارد نمایندگی های فروش شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،میتسوبیشی که حالا زیر چتر رنو نیسان قرار گرفته است برنامه های گسترده جدیدی به ویژه در بخش خودروهای شاسی بلند دردست دارد و به دنبال معرفی یک شاسی بلند کاملا جدید در نمایشگاه ژنو است. اما تا آن زمان می خواهد توجه مشتریان امریکایی را از دست بدهد و به همین دلیل نسخه به روزرسانی شده اوتلندر را در کشور رونمایی می کند. این خودرو در حالت پایه ES دارای رینگ های 18 اینچی، چراغ های جلوی HID، چراغ های مه شکن، دوربین دید عقب، شیشه های دودی و در آلیاژی باک سوخت است.

از امکانات داخلی نیز می توان به پدال های آلومینیومی، تودوزی قرمز رنگ صندلی ها، گرم کن صندلی های جلو، سامانه Apple Car Play و Android Auto و سامانه سرگرمی اطلاعاتی اشاره کرد. قرار است پس از رونمایی در نمایشگاه شیکاگو شاهد عرضه نسخه به روزرسانی شده اوتلندر  با قیمت 22 هزار دلار در نمایندگی های فروش باشیم و این به معنای قیمت کم تر نسخه محدود آن در برابر نسخه ES است. البته بایستی گفت که دیگر این محصول با موتور 2.0 لیتری تولید نمی شود.

منبع:خبرخودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=112464
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه