عضو هیات مدیره مکث موتور تاکید کرد:

اولویت اصلی مکث موتور تحویل به موقع خودروها است

شرکت مکث موتور به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای پیکاپ کلوت اعلام کرده که بر اساس آن مشتریان بدون قرعه کشی و تنها با ۲۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت می توانند مالک این خودرو شوند و موعد تحویل نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شرکت مکث موتور به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای پیکاپ کلوت اعلام کرده که بر اساس آن مشتریان بدون قرعه کشی و تنها با 250 میلیون تومان پیش پرداخت می توانند مالک این خودرو شوند و موعد تحویل نیز 90 روز کاری اعلام شده است. جذابیت شرایط فروش پیکاپ کلوت در کنار مشکلاتی که توسط برخی خودروسازان طی سال های اخیر درزمینه تحویل بوجود آمده این سوال را برای برخی مشتریان بوجود آورده که آیا تحویل این خودرو در موعدد مقرر انجام خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی مکث موتور تیارا /هر آنچه که باید در مورد کراس اوور تیارا بدانید

هادی ملکان؛ عضو هیات مدیره مکث موتور در این زمینه گفت: ما از زمان آغاز فروش پیکاپ کلوت تا کنون سه مرحله تحویل داشتیم که دو مرحله آن حتی زودتر از موعد مقرر بوده و تا کنون هیچ تاخیری در تحویل خودروها وجود نداشته و در جدیدترین شرایط ثبت نام کلوت نیز برنامه ریزی و سخت گیری هایی را در دستور کار قرار داده ایم تا خودروها دقیقا در موعد مقرر 90 روز کاری تحویل مشتریان شود.

ملکان درادامه گفت: مکث موتور نیز همانند سایر اعضای خانوادت بزرگ ماموت و با سابقه ی روشنی که این گروه در ایفای کامل و به موقع تعهدات خود نسبت به مشتریان دارد ؛ همواره این موضوع را در اولویت برنامه ریزی های فروش خود قرار داده و حساسیت بالایی در خصوص تحویل به موقع خودرو ها به مشتریان قائل است .

کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه 4/2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که حداکثر توان آن به 215 اسب بخار و حداکثر گشتاورش به 320 نیوتون متر می رسد و انتقال قدرت به هر 4 چرخ در این خودرو از طریق گیربکس 6 سرعته دستی صورت می گیرد و علاوه بر آن به امکاناتی نظیر سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، قفل دیفرانسیل مکانیکی، پوشش ضدخش در محفظه بار،؛ تنظیم برقی صندلی راننده، کنترل های روز فرمان و ورود بدون کلید مجهز شده است./عصر خودرو

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=246339
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه