«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

اولین آسنا اتوماتیک تولید شده به شیر بچه‌ ایرانی رسید +ویدیو

مراسم رونمایی از  آسنا اتوماتیک گروه صنعتی آمیکو عصر امروز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد که یکی یکی از سورپرایزهای این مراسم، حضور امیرعلی اکبری بود که با خودرو آسنا اتوماتیک وارد مراسم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مراسم رونمایی از  آسنا اتوماتیک گروه صنعتی آمیکو عصر امروز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد که یکی یکی از سورپرایزهای این مراسم، حضور امیرعلی اکبری بود که با خودرو آسنا اتوماتیک وارد مراسم شد.

مجری این مراسم پژمان بازغی بود و پس از ورود امیر علی اکبری، به گفتگو اختصاصی با این قهرمان ارزنده کشورمان پرداخت.

 

بر اساس این گزارش، امیرعلی اکبری، اولین خودرو آسنا اتوماتیک را پس از تولید دریافت کرد.

بر اساس اعلام قبلی مدیران گروه صنعتی آمیکو، اسنا اتوماتیک به صورت محدود تولید و تنها در ۱۰۰ نسخه تولید و عرضه خواهد شد.

اولین آسنا اتوماتیک تولید شده به شیر بچه‌ ایرانی رسید

همچنین در این مراسم، هادی ساعی قهرمان ارزنده تکواندو کشور و مدال آور پر افتخار المپیک نیز حضور داشته و دقایقی با حاضرین صحبت کرد.

مشخصات و قیمت  آسنا اتوماتیک گروه آمیکو

گروه آمیکو در نظر دارد تا در گام نخست عرضه آسنا توربو اتوماتیک به صورت Limited Edition و با تیراژ 100 دستگاه تولید کند که در نتیجه  اولین خودروی تولید شده در کشور است که به صورت Limited Edition روانه بازار می شود. این خودرو با شرایط فروش نقدی و تحویل فوری به دست مشتریان می رسد که با  قیمت یک میلیارد و368 میلیون تومان به فروش می رسد.

این خودرو مجهز به پیشرانه ی 2.4 لیتری است که قادر به تولید 218 اسب بخار  قدرت و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است. پیسرانه این مدل  از سری MIVEC میتسوبیشی است و در رده 4k2 این کمپانی قرار می گیرد.

یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک(شش دنده جلو + یک دنده عقب) برای این خودرو در نظر گرفته شده که با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ در اختیار مشتریان قرار می گیرد و امکان سفارش دوربین جلو، آینه های تاشو برقی، نورپردازی کابین، سنسور پارک جلو نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=234188
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه