سخنگوی شورای نگهبان:

اگر امروز به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج تأیید صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد، اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره ۵روزه تمدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمی‌توانم درباره تمدید دوره 5روزه بررسی صلاحیت‌ها الآن اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره 5روزه تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به هیچ نظر نهایی در شورای نگهبان درباره داوطلبان نرسیده‌ایم چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم، از همه دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند و اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتماً اعلام خواهیم کرد.

 کدخدایی ابراز کرد: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح شد و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم./تسنیم

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210667
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه