میهن صنعت :

ایکس۴۰۹ در راه بازار

میهن صنعت : ایران خودرو در نظر دارد امسال از چهارمین برند ملی خود با عنوان ایکس۴۰۹ رونمایی کرده و آن را به عنوان رقیب خودروهای کره ای و چینی وارد بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،مدیر عامل ایران خودرو اعلام کرده که این شرکت علاوه بر مذاکره با شش خودروساز بزرگ دنیا قصد دارد برای تامین بخشی از نیاز بازار خودرو کشور، چهارمین برند ملی خود را با عنوان ایکس409 رونمایی کند.

ایران خودرو پس از 15 سال که از تولد سمند می‌گذرد، اقدام به اکران عمومی ایکس409 کرده و پس از آن تولید انبوه این شرکت را آغاز کند.

آنگونه که ایران‌خودرو اعلام کرده تکیه بر توانمندی داخلی به ویژه اقداماتی که در مرکز تحقیقات در حال انجام است رویکرد اصلی و حتی مهم تر از همکاری های بین المللی ایران خودرو بوده و محصول پروژه «ایکس409» که امسال با برند ایران خودرو وارد بازار خواهد شد، علاوه بر اینکه محصولات چینی را پشت سر می گذارد، توانائی رقابت با محصولات کره ای و حتی اروپائی را نیز دارد.
منبع :عصر خودرو

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=82072
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه