میهن صنعت:

بارندگی در اغلب نقاط کشور از فردا شدت می‌گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با افزایش شدت فعالیت سامانه بارشی، در دو روز آینده بارندگی در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب و جنوب شرق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، «فریبا گودرزی» روز سه شنبه گفت:از شب گذشته با نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعال، در نیمه غربی و استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور شاهد بارندگی هستیم.

وی عنوان کرد: روز چهارشنبه هم در بیشتر مناطق کشور به غیر از جنوب و جنوب غرب بارندگی خواهیم داشت و بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارند.

گودرزی گفت: این سامانه از روز شنبه از سمت جنوب شرق از کشور خارج می شود، تا چند روز آینده نیز روند کاهش دما را در بیشتر نقاط کشور پیش بینی می کنیم.

گودرزی هشدار داد: برای روز چهارشنبه که شدت بارش‌ها بیشتر است، مردم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کرده و هنگام تردد با وسایل نقلیه در مناطق کوهستانی، وسایل گرمایشی و لوازم ضروری را به همراه داشته باشند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی تهران از امروز تا روز جمعه بارانی و با کاهش دما همراه است. امروز بیشینه دما در پایتخت به ١٧ درجه سانتیگراد رسید./ایرنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=203418
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه