نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز عنوان کرد:

بازار پوشاک شب عید بدتر از پارسال

نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز با اشاره به فعالیت دستفروشان و بازارچه‌ها در شرایط تعطیلی بازار در شرایط قرمز گفت: متاسفانه هماهنگی و همدلی وجود ندارد و بسیاری از پوشاک‌فروشان متضرر شده‌اند. دستفروشان به راحتی در حال فعالیت هستند؛ حتی مالیات پرداخت نمی‌کنند و کسی نیز جلودار آن‌ها نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عبدالرضا ایزدی در خصوص وضعیت بازار پوشاک در آستانه عید نوروز و شیوع گسترده کرونا اظهار کرد: با شیوع همه‌گیری کرونا از اسفندماه سال گذشته تاکنون، اعضای صنف ما در رکود و ورشکستگی قرارگرفته‌اند؛ با توجه به شرایط پیش رو، فروش پوشاک در آستانه عید نوروز امسال نیز وضعیت مناسبی ندارد.

وی افزود: پوشاک در گذر زمان دِمُده می‌شود و بسیاری از پوشاک خریداری‌شده از عید سال گذشته تاکنون روی دست پوشاک‌فروشان مانده‌اند.

ایزدی گفت: در حال حاضر نیز با توجه به محدودیت‌های اعمال ‌شده در پی وضعیت قرمز و اعمال تعطیلی برای اصناف، پوشاک‌فروشان درآمد آنچنانی ندارند و متضرر شده‌اند؛ اعضای صنف ما مانند یخ در حال آب شدن هستند و کاری هم از دست ما ساخته نیست.

نایب رئیس اتحادیه پوشاک ‌فروشان اهواز افزود: از ۲۶ بهمن‌ماه با اعلام محدودیت‌های وضع‌شده برای اصناف از سوی ستاد مدیریت کرونا، بسیاری از مجتمع‌های پوشاک اهواز مانند مجتمع تجاری کارون و بازار امام رضا تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت دستفروشان و بازارچه‌ها در شرایط تعطیلی بازار در شرایط قرمز تصریح کرد: متاسفانه هماهنگی و همدلی وجود ندارد و بسیاری از پوشاک‌فروشان متضرر شده‌اند. دستفروشان به راحتی در حال فعالیت هستند؛ حتی مالیات پرداخت نمی‌کنند و کسی نیز جلودار آن‌ها نیست.

ایزدی افزود: علاوه بر پوشاکی که از عید سال گذشته روی دست پوشاک‌فروشان باقی مانده بود، بسیاری از پوشاک‌فروشان اقدام به خرید پوشاک جدید کردند که این مساله نیز موجب افزایش ضرر و زیان آن‌ها شده است.

نایب رئیس اتحادیه پوشاک ‌فروشان اهواز گفت: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰ مورد ابطال جواز کسب داشته‌ایم که این مساله، یک فاجعه است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208733
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه