مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد:

بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی شیراز رایگان خواهد بود

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز در استان فارس گفت : نمایشگاه لوازم خانگی شیراز با استقبال خوب تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور همراه شده و ما نیز در تلاشیم تا بهترین شرایط را برای حضور بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز در استان فارس گفت : نمایشگاه لوازم خانگی شیراز با استقبال خوب تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور همراه شده و ما نیز در تلاشیم تا بهترین شرایط را برای حضور بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فراهم کنیم.

مجتبی احمدی راد در گفتگو با «ال کا ایران» افزود: تاکنون استقبال خوبی از این رویداد شده و خبر خوش این است که علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از نمایشگاه لوازم خانگی شیراز بازدید کنند.

وی ادامه داد : شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی شیراز، چندین سال تجربه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی در شهرهای مختلف مانند مشهد، شیراز ، کرمان و زاهدان داشته است. از این رو همواره در تلاش بوده ایم تا نمایشگاه‌های صنعت لوازم خانگی را در بالاترین حد استاندارد برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد گفت : این رویداد در سه سالن و به مساحت 6000 متر مربع میزبان بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ایران و  بازدیدکنندگان از سراسر کشور است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد افزود: تا این لحظه بیش از 80 درصد از فضای این نمایشگاه به تولید کننده های بزرگ و مطرح حوزه لوازم خانگی اختصاص داده شده است.

وی گفت : نمایشگاه لوازم خانگی اساسا برای نمایش دستاوردهای شرکت های تولید کننده و ایجاد رقابتی سالم برگزار می شود و با توجه به این که استان فارس و شهر شیراز یکی از قطب های اقتصادی کشور به شمار می رود، برگزاری چنین رویدادهایی در نهایت می تواند منجر به توسعه صنعت استان و البته کشور شود.

احمدی راد افزود : با هماهنگی های صورت گرفته بازدید برای عموم آزاد و البته رایگان خواهد بود و بلیت فروشی نخواهیم داشت تا بازدیدکنندگان به راحتی برای حضور در این نمایشگاه حاضر شوند.

مجری برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی شیراز در پایان گفت : یکی از اصلی ترین اهداف ما حضور متخصصان و صاحب نظران در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز است. قطعا شاهد بازدید متخصصان از نمایشگاه شیراز خواهیم بود تا به توسعه و رشد صنعت لوازم خانگی کشور کمک کنیم.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز از تاریخ 27 الی 30 مهر ماه سال 1401در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شیراز  برگزار خواهد شد که بازدید برای عموم از ساعت 16 الی 21 رایگان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253024
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه