«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

بازسازی پیک‌آپ شورولت توسط هوندا

زمانی که از هوندا نام می‌برید به سرعت مدل‌هایی مانند سیویک، پایلوت، آکورد و یا NSX به یادتان خواهد آمد. هوندا یکی از برترین برند‌های خودروسازی در آمریکای شمالی است و این مدل‌ها از پرفروش‌ترین‌های این کمپانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، زمانی که از هوندا نام می‌برید به سرعت مدل‌هایی مانند سیویک، پایلوت، آکورد و یا NSX به یادتان خواهد آمد. هوندا یکی از برترین برند‌های خودروسازی در آمریکای شمالی است و این مدل‌ها از پرفروش‌ترین‌های این کمپانی محسوب می‌شود.

در سال 1959 داستان کمی متفاوت بود زیرا این برند ژاپنی با موتورسیکلت‌های خود تازه به آمریکا ورود پیدا کرده بود و هنوز خودرو‌های خود را به این کشور وارد نکرده بود. در آن سال این شرکت در جنوب کالیفرنیا یک نمایندگی تاسیس کرد و برای حمل و نقل موتور‌ها چند دستگاه شورولت پیک‌آپ Apache 10 خریداری کرد.

بدین ترتیب حضور هوندا در آمریکا به 61 سال قبل برمی‌گردد و برای اینکه این رویداد مهم را جشن بگیرد، یک پیک‌آپ نیم تن مشابه همان نمونه پیدا و خریداری کرد. هوندا پس از خرید این پیک‌آپ به بازسازی آن پرداخت و رنگ بدنه آن را مطابق نمونه اولیه که در آن زمان از هر پیک‌آپ دیگری متمایز بود سفید کرد.

این پروژه به مناسبت جشن 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا و در شعبه مرکزی این برند در شهر تورنس کالیفرنیا برگزار شد. برای اینکه همه چیز مطابق عکس به جا مانده از آن زمان پیش رود، هوندا دو دستگاه موتورسیکلت کلاسیک CB160 و 50-AKA که پشت آن بارگیری شده بود را بر روی این خودرو نیز سوار کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178868
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه