میهن صنعت:

بازیافت و ۹۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب با دوش‌های ای‌شاور

دوش‌های آب کم‌مصرف یکی از ارزشمندترین منابع دنیا را برای ما ذخیره می‌کنند اما نرخ جریان آب در آنها همچنان یکی از نقاط ضعف آنهاست، اما نرخ جریان آب در دوش‌های ای‌شاور هم‌ول همانند دوش‌های معمولی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، لوید آلتر در وب‌سایت تری‌هاگر توضیح می‌دهد که چگونه این دوش‌ها در عین راحتی استفاده و لوکس بودن، ۸۰ درصد در مصرف انرژی و ۹۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند.

اگر فکر بازیافت آب دوش حمام ذهن شما را مغشوش کرده، اصلا نگران نباشید زیرا ای‌شاور یک مکانیزم عملکردی دارد که بر اساس آن تا آخرین قطره آب موجود را استفاده کرده و پس از استفاده در یک چرخه بازیافت، آب موجود تا ۷ بار فیلتر و تصفیه می‌کند. بنابراین در ابتدا با خیال راحت دوش بگیرد و با مکانیزم کم‌فشار خود را بشویید و سپس هرچقدر خواستید زیر دوش پرفشار بایستید و استراحت کنید و لذت ببرید.

راب چمف مدیرعامل ای‌شاور توضیح می‌دهد چگونه ایده ساختن «خانه‌های خنثی- انرژی» با جلوگیری از توسعه دوش‌های معمولی  که در هر ۱۰ دقیقه ۱۰۰ لیتر آب را هدر می‌دهند به واقعیت نزدیک‌تر شده است. دوش‌های معمولی برای تأمین جریان ده لیتر آب گرم در هر دقیقه برای مدت زمان دوش گرفتن، نیازمند پنل‌های خورشیدی زیاد و بویلرهای برقی متعدد و … هستند.

ای‌شاور هم‌ول می‌تواند آخرین قدم تحقق ایده خانه‌ها و هتل‌های خنثی- انرژی باشد.

منبع:فردانما

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=106073
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه