وزیر ارتباطات:

با قطع سراسری اینترنت همزمان با برگزاری کنکور مخالفت کردیم

وزیر ارتباطات از مخالفت وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات با نظر سازمان سنجش برای قطع اینترنت به شکل سراسری همزمان با برگزاری کنکور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وزیر ارتباطات از مخالفت وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات با نظر سازمان سنجش برای قطع اینترنت به شکل سراسری همزمان با برگزاری کنکور خبر داد.

زارع پور در حاشیه جلشه هیئت دولت گفت: سازمان سنجش به دنبال این بود که همزمان با برگزاری کنکور، اینترنت به شکل سراسری قطع شود که ما مخالفت کردیم.

وی تاکید کرد که دیروز جلسه‌ای برگزار و تصمیم گرفته شد صرفاً اینترنت‌های تلفن همراه و آن هم در محدوده حوزه امتحانی و با اطلاع‌رسانی قبلی قطع شود.

وی همچنین درباره اینترنت طبقاتی گفت: اینترنت طبقاتی که عده‌ای خاص از مردم یک اینترنت پر سرعت بخواهند استفاده کنند نداریم و همه مردم برای ما خاص هستند.

وی گفت:برخی از سایت‌ها تحریم شده‌اند و ما در حال فراهم کردن ابزار‌هایی برای برنامه‌نویسان هستیم تا سایت‌هایی که ما را تحریم کرده‌اند و دسترسی‌های خاصی احتیاج دارند، یا برای گیمر‌ها شنبه یا یکشنبه ابزار جدیدی را رونمایی می‌کنیم که پینگ بازی‌ها برایشان پایینتر بیاید، آیا اسم چنین چیزی را باید اینترنت طبقاتی گذاشت؟ ما امکانات جدیدی را برای دسترسی بهتر قشر خاصی فراهم می‌کنیم./باشگاه خیرنگاران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=256893
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه