میهن صنعت :

با ون کاملا متفاوت مرسدس آشنا شوید

میهن صنعت : مرسدس نیز عقیده دارد که بخش خودروهای تجاری بازار به دلیل توجه مجدد مشتریان به آن و عرضه ون های مفهومی پیشرفته دارای اهمیت بالایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مرسدس نیز عقیده دارد که بخش خودروهای تجاری بازار به دلیل توجه مجدد مشتریان به آن و عرضه ون های مفهومی پیشرفته دارای اهمیت بالایی است.

به گزارش خبرخودرو، ون مفهومی جدید Vision که دارای ساختار الکتریکی است می تواند فصل جدیدی را در بخش تولید خودروهای تجاری آینده ایفا کند. این خودرو طراحی ظاهری واقع گرایانه ای دارد و شکل شیشه های به ویژه در قسمت جلویی بسیار خاص است. از سویی این ون که برخی آن را الهام بخش نسل بعدی Sprinter می دانند هیچ شیشه ای در قسمت های کناری ندارد.

جدا از ظاهر آینده نگرانه، راننده این خودر به یک پهباد که درون اتاق قرار می گیرد دسترسی دارد و میتواند به کمک آن بسته های متعددی را در فواصل کوتاه به مقصد برساند. در قسمت داخلی نیز بخش بار به صورت هوشمندانه ای طراحی شده است و به راننده کمک می کند که در هر توقف برای تحویل کالا حدود چهار دقیق صرفه جویی نماید. نیروی مورد نیاز این ون از طریق یک سامانه الکتریکی به توان 101 اسب بخار و برد 270 کیلومتر تامین می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=89108
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه