میهن صنعت:

با کاربرد‌های چسب 123 بیشتر آشنا شوید

تنوع محصولات 123 نیز بسیار زیاد است و در موقعیت‌های مختلف نمونه خاصی از آن استفاده می‌شود. در نتیجه، هنگام خرید باید با انواع کاربرد‌های محصول 123 آشنایی کافی داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یکی از وسایل مورد استفاده برای رفع نیازهای مختلف در طول روز، چسب است. در حال حاضر تنوع در تولید این محصول افزایش پیداکرده و استفاده از آن در فعالیت‌های مختلف ساختمانی، خانگی، صنعتی و کارگاهی رواج یافته است. مهم­ترین ویژگی یک چسب خوب، کارایی بسیار بالا در شرایط مختلف و قدرت اتصال زیاد آن است که در هنگام خرید مورد توجه قرار می‌گیرد. در این میان برخی از اتصال دهنده­ها هستند که کیفیت و دوام مطلوبی دارند و با استفاده از آن‌ها به ­سرعت می‌توان بر روی ‌اشیا یا سطوح مختلف و… اتصال ایجاد کرد.

یکی از محصولات کاربردی و قدرتمند که برای موقعیت‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، چسب 123 است. نام این محصول به­دلیل کیفیت زیاد و قدرت چسبندگی فوق‌العاده در میان کاربران معروف شده است. تنوع محصولات 123 نیز بسیار زیاد است و در موقعیت‌های مختلف نمونه خاصی از آن استفاده می‌شود. در نتیجه، هنگام خرید باید با انواع کاربرد‌های محصول 123 آشنایی کافی داشته باشید.

معرفی کلی چسب ۱۲۳

امروزه استفاده از این محصول که به نام چسب‌های قطره‌ای و فوری نیز معروف شده، رواج پیدا کرده است. مهم‌ترین ماده مورداستفاده در تولید چسب 123 سیانوآکریلات است که قدرت فوق‌العاده‌ای به محصول بخشیده است. با توجه به کاربرد‌های چسب 123، شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از نیاز‌های عمومی و تخصصی خودتان را از این طریق برطرف کنید.

البته این محصول با نام‌های مختلف دیگر مثل همه‌کاره یا کیت ‌ام دی اف ، چسب فوری ، چسب سه سوته و… نیز در بازار به فروش می‌رسد. محصول ۱۲۳ دارای دو بخش جدا از هم است که یکی با نام چسب قدرت و دیگری با عنوان اسپری شتاب‌دهنده(فعال کننده یا اکتیواتور) شناخته می‌شود. هنگام استفاده از این محصول و چسباندن دو ماده به یکدیگر می‌توانید از طریق مواد، اتصال ایجاد کنید و بلافاصله با استفاده از اسپری شتاب‌دهنده، محل اتصال را خشک کنید.

بررسی تنوع محصولات ۱۲۳

این محصول به ­دلیل داشتن عملکرد مطلوب و کیفیت زیاد، جزء نام‌های خاص و محبوب شناخته می‌شود. به همین دلیل برند‌های مختلفی در سطح کشور به تولید این محصول می‌پردازند. انواع چسب فوری شامل مپل مکس، مپل فیکس، تاپ فیکس، اینسرت باند ، نیوباند ، نیو فیکس ، سناباند، آکفیکس، استارباند، میتراپل، تکنوفیکس، و… هستند. شما می‌توانید چسب 123 را از انواع این برند‌ها تهیه کنید. در تولید این محصولات از مواد اولیه متنوعی استفاده می‌شود و در نتیجه، کیفیت آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. در حالت کلی می‌توان گفت به­دلیل داشتن قدرت زیاد، استفاده از این محصول مزیت‌های بسیاری برای مشتری دارد.

آشنایی با کاربرد‌های چسب 123

این محصول در بازار کشور ما شناخته‌شده است و به­دلیل داشتن کیفیت مطلوب، برای استفاده در شرایط و موقعیت‌های مختلف تولید می‌شود. ویژگی‌های ایجاد اتصال محکم و خشک‌شدن سریع باعث شده بتوان در صنایع مختلف از این محصول استفاده کرد. از جمله کاربرد‌های چسب فوری شامل موارد زیر است:

  • قابل­استفاده برای ابزار یا سطوح چوبی: یکی از کاربرد‌های اساسی این محصول استفاده از آن در ایجاد اتصال میان نئوپان، انواع قطعات چوبی مورداستفاده در لوازم‌خانگی دکوراسیون، سرویس چوب، MDF، انجام تعمیرات در ابزارآلات چوبی یا نجاری و درب و پنجره‌های چوبی و… است.
  • مناسب برای اتصال قطعات پلاستیکی: یکی دیگر از موارد استفاده رایج محصول 123 برای لوازم پلاستیکی است که در طول روزمره به‌وفور مورداستفاده قرار می‌گیرند. ایجاد اتصال میان لوله‌های آب، چسباندن سیم‌های برق دارای روکش پلاستیکی، وصل کردن قطعات پلاستیکی مثل کنترل‌ها، اتصال انواع لوازم خانگی پرکاربرد و تمام محصولات بی‌شمار پلاستیکی که نیاز به اتصال داشته باشند.
  • مناسب برای ایجاد اتصال میان قطعات بتنی: از دیگر موارد کاربرد چسب‌های فوری، وصل قطعات بتنی است که البته کمتر پیش می‌آید. این نوع کاربرد چسب 123 در زمره فعالیت‌های صنعتی است و برای ایجاد اتصال در میان قطعات مورداستفاده در محیط‌های ساختمانی و کارگاهی به‌کار می‌رود.
  • کاربردهای خانگی: این نوع چسب به دلیل کاربرد بسیار گسترده در استفاده برای سطوح مختلف پلاستیکی و چوبی و فلزی و…. و نیز به دلیل استفاده بسیار آسان و خشک شدن خیلی سریع به پراستفاده ترین چسب خانگی تبدیل شده و خیلی از خانواده ها برای چسباندان قطعات و اتصالات و سطوح مختلف به یکدیگر،همواره چسب 123 انتخاب اولشان بوده است.

  • کاربرد‌های صنعتی: استفاده از چسب ۱۲۳ در این محیط‌ها ممکن است مقداری تعجب‌آور باشد؛ اما باید بدانید به­دلیل داشتن کیفیت بالا و دوام زیاد، برای ایجاد اتصالات صنعتی بسیار مناسب است. ایجاد اتصال میان قطعات ساختمانی مورداستفاده در نما ساختمان، موزائیک، کاشی، پارکت، عایق‌بندی درز‌ها، عایق‌بندی فریزر یا منبع آب یخچال، از بین بردن درز موجود در سیستم‌های تهویه و… از مهم­ترین کاربرد‌های صنعتی چسب 123 هستند.

 

 

 

مزایای استفاده از چسب 123

این محصول دارای ماده سیانوآکریلات است که باعث می‌شود قدرت اتصال و استحکام چسب بر روی مواد مختلف افزایش پیدا کند. علاوه‌براین، می‌توان از آن بر روی محصولات مختلف با جنس‌های متنوع و سطوح گوناگون استفاده کرد. سرعت زیاد وصل کردن قطعات مختلف به یکدیگر از مزیت‌های این محصول است. همچنین چسب 123 در انواع مصارف خانگی، صنعتی و تخصصی قابل­استفاده است.

 

چگونه ماندگاری چسب 123 را افزایش دهیم؟

این محصول از هنگام باز شدن به مدت 4 هفته قابل­استفاده است و بعد از آن به­دلیل تأثیر هوا و رطوبت، کیفیت و کارایی خود را از دست می‌دهد. در صورت بازنکردن آن نیز حداکثر ماندگاری محصول یک سال است. برای افزایش میزان ماندگاری چسب 123 بهتر است نازل را پاک کنید و با محکم بستن درب آن، از نفوذ هوا به قسمت‌های داخلی ظرف جلوگیری کنید. علاوه­براین، باید بدانید پس از بازکردن این محصول نباید آن را در محیط بسیار خنک قرار دهید؛ چراکه وجود رطوبت می‌تواند به سرعت مواد آن را متراکم کند و در کوتاه‌مدت باعث خشک شدن چسب شود. همچنین باید بدانید در محیط‌های فروشگاهی برای افزایش ماندگاری محصولات در قفسه‌ها و حفظ خواص چسب، آن را در دمای بسیار خنک نگهداری کنید.

خرید چسب از مجموعه آنا شیمی آراز

چسب سیانوآکریلات که در ایران به­عنوان چسب ۱۲۳ معروف شده و یک محصول باکیفیت شناخته می‌شود. البته این محصول با­عناوین قطره‌ای، فوری، همه‌کاره و… نیز شناخته می شود. بدون­ شک استفاده از این محصول در موقعیت‌های مختلف روزمره برای اکثر افراد اتفاق افتاده و به همین دلیل کاربرد‌های چسب فوری بسیار زیاد است. شما در هنگام مراجعه به بازار برای خرید این محصول با انواع برند‌ها مواجه می‌شوید که انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. بهتر است بدانید بیشتر این برند‌ها دارای جنس‌های باکیفیت و مرغوب هستند و می‌توانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

مجموعه آنا شیمی آراز ، اولین تولید کننده چسب 123 در ایران ، انواع مختلف چسب 123 را در قالب برند‌های مپل مکس ، تاپ فیکس ، مپل فیکس ، نیوباند ، اینسرت باند و نیوفیکس و در بسته بندی و سایز های مختلف را با مواد اولیه مرغوب اروپایی و فرمولاسیون پیشرفته منطبق بر تکنولوژی روز دنیا ، تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول شیمیایی در مواقع لزوم باید طبق اصول خاصی استفاده شود. همچنین تهیه نمونه مرغوب این محصول بسیار مهم است‌. شما می‌توانید برای تهیه انواع چسب 123 به سایت آنا شیمی آراز به نشانی maplemax-co.com مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات کافی، نسبت به خرید محصول موردنظرتان اقدام کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=260479
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه