«میهن صنعت» :

با گلکسی S21 FE 5G سامسونگ آشنا شوید

امروز گلکسی S21 FE 5G به سری گوشی‌های گلکسی S21 پیوست. S21 FE 5G گوشی هوشمندی است که ویژگی‌های ممتاز گلکسی S21 که مورد علاقه طرفدارانش است را در بسته‌ای جامع ارائه می‌کند تا افراد را برای کشف و بیان خود توانمند کند. این گوشی به برخی از محبوب‌ترین جنبه‌های گلکسیS21 شامل طراحی چشم‌نواز، عملکرد قدرتمند، دوربین درجه یک و اتصال به اکوسیستم یکپارچه گلکسی مجهز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروز گلکسی S21 FE 5G به سری گوشی‌های گلکسی S21 پیوست. S21 FE 5G گوشی هوشمندی است که ویژگی‌های ممتاز گلکسی S21 که مورد علاقه طرفدارانش است را در بسته‌ای جامع ارائه می‌کند تا افراد را برای کشف و بیان خود توانمند کند. این گوشی به برخی از محبوب‌ترین جنبه‌های گلکسیS21  شامل طراحی چشم‌نواز، عملکرد قدرتمند، دوربین درجه یک و اتصال به اکوسیستم یکپارچه گلکسی مجهز شده است.

تی‌ام رو، سرپرست و مسئول بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «در سامسونگ، ما بر ارائه آخرین نوآوری‌های موبایل به تعداد متنوع‌ و بیشتری از افراد تمرکز کرده‌ایم. واکنش‌های شگفت‌انگیز طرفداران به سری گلکسی S20 FE و گلکسی S21 را شاهد بودیم. بنابراین همین رویکرد را با S21 FE 5G ادامه دادیم و این گوشی را به ویژگی‌های ممتازی که برای طرفداران وفادار گلکسی مهم است مجهز کردیم. زیرا تمرکز ما بر ارائه گوشی هوشمندی است که مهمترین نیازهای آن‌ها را برآورده کند».

راهکارهای بیشتر برای ابراز شخصیت

راهکارهای بیشتر برای ابراز شخصیت

S21 FE 5G میراث گلکسی S21 را با طراحی ممتاز و خاص ادامه می‌دهد. این طراحی خاص شامل قاب Contour-Cut نمادین و مورد علاقه طرفداران می‌باشد که به طور یکدست با محفظه دوربین S21 FE 5G ادغام می‌شود تا گوشی ظاهری شیک و یکپارچه داشته باشد. سامسونگ در حال ارائه راهکارهای متنوع و بیشتری به کاربران است تا بتوانند خود را ابراز کنند. آن هم با انتخاب چهار رنگ جدید و جذاب، زیتونی، بنفش روشن، سفید یا سیاه، که همگی دارای روکشی مه‌مانند و شیک هستند. گلکسی S21 FE 5G دارای بدنه‌ای شیک و باریک به ضخامت 7.9 میلی متر است، بنابراین می‌تواند به راحتی در جیب قرار گیرد تا با هر سبک زندگی در حال حرکتی همخوانی داشته باشد.

قدرتی که طرفداران به آن نیاز دارند

کاربران سامسونگ می‌گویند که قدرت و صفحه‌نمایش برای حرکت رو به جلو در دنیای24/7  امروزی ضروری است. به همین دلیل است که S21 FE 5G به جدیدترین و سریع‌ترین پردازنده گلکسی مجهز شده که در سری S21 هم استفاده می‌شود. به طور خاص گیمرها و استریمرها از گرافیک و تصویر فوق‌العاده واضح و با کیفیت S21 FE 5G شگفت زده خواهند شد. نرخ پاسخگویی لمسی جدید 240 هرتز در S21 FE 5G در همه بازی‌ها به آن‌ها امکان واکنش فوق سریع می‌دهد تا بازی با موبایل را به سطح بالاتری ببرند. این بازی‌ها به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتز S21 FE 5G، که بالاترین وضوح را در صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X ارائه می‌کند، فوق‌العاده روان به نظر می‌رسند.

باتری‌های با دوام نیز برای کاربران پر مشغله گلکسی که همیشه در حال حرکت هستند، اولویت اصلی است. بنابراین S21 FE 5G مجهز به یک باتری برای تمام روز است که ساخته شده تا از محل کار تا خانه و هر جای دیگری دوام بیاورد. باتری قدرتمند S21 FE 5G با قابلیت شارژ فوق سریع 25 واتی تقویت شده است، بنابراین می‌توانید باتری خود را تنها در 30 دقیقه بیش از 50 درصد شارژ کنید و از عملکرد فوق العاده پرسرعت S21 FE 5G بدون وقفه لذت ببرید.

عکس‌های تماشایی برای طرفداران گلکسی

عکس‌های تماشایی برای طرفداران گلکسی

گلکسی S21 به خاطر دوربین پیشرو خود مشهور است و S21 FE 5G به همان تنظیمات درجه یک، که برای ثبت واضح‌ترین عکس‌های جهان استفاده می‌شود، مجهز است. عکاسان آماتور و حرفه‌ای هر دو می‌توانند بدون دردسر تصاویر را ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. همچنین تنظیمات حالت شب این گوشی در مقایسه با S20 FE بهبود یافته است. اکنون، کاربران می‌توانند هنگام بیرون رفتن با دوستان خود در شب، عکس‌های کم نور را بهبود ببخشند و در تاریک‌ترین شرایط عکس‌های فوق‌العاده شفاف بگیرند. زمانی که می‌خواهید همه در عکس حضور داشته باشند، S21 FE 5G بهترین تجربه سلفی سامسونگ را برایتان به ارمغان می‌آورد. از دوربین جلوی پیشرفته 32 مگاپیکسلی S21 FE 5G برای گرفتن یک سلفی با کیفیت بالا از بهترین دوستان خود استفاده کنید. سپس اجازه دهید قابلیت‌های بهبود یافته AI Face Restoration باعث شود همه شما به بهترین شکل ظاهر شوید. به‌علاوه، با ضبط دوگانه می‌توانید در جریان اتفاقات جلو و پشت سر خود قرار بگیرید، فقط کافی است شروع به ضبط کنید تا دوربین شما همزمان از هر دو لنز مناظر را ثبت کند.

تجربه موبایلی شخصی‌سازی شده و ایمن

به لطف رابط کاربری بصری One UI 4 سامسونگ، می‌توانید تلفن همراه ایده‌آل خود را طراحی کنید، تلفنی که منحصراً با نیازهای شما سازگار است و به شما امکان می‌دهد تا در امنیت، خود را ابراز کنید. با گزینه‌های شخصی‌سازی عمیق‌تر و کنترل‌های حریم خصوصی قوی‌تر، شما تلفن همراه‌تان را کنترل می‌کنید. با قابلیت‌های توسعه‌یافته، می‌توانید صفحه‌های اصلی، آیکن‌ها، اعلان‌ها، تصاویر پس‌زمینه و موارد دیگر را دوباره تصویرسازی کنید. به عنوان مثال، ویجت‌ها را در نظر بگیرید که برای ارائه گزینه‌های شخصی‌سازی عمیق، دوباره طراحی شده و ارتقا یافته‌اند. سامسونگ بر این باور است که یک تجربه شخصی‌شده‌ی واقعی فراتر از ظاهر و احساس است. برای اطمینان از آرامش خاطر، S21 FE 5G با داشبورد حریم خصوصی جدیدی ساخته شده است که امنیت و کنترل‌های حریم خصوصی را در یک مکان مناسب جمع می‌کند و تجربه One UI 4 را در گلکسی S21 FE 5G امن و یکپارچه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی S21 FE 5G، لطفا به www.samsung.com/galaxy-s21-fe-5g/ یا samsungmobilepress.com مراجعه کنید.

جدول مشخصات گلکسی S21 FE سامسونگ 

 

مشخصات گلکسی S21 FE 5G
  

نمایشگر

صفحه نمایش  6.4 اینچ، فول‌اچ‌دی پلاس (FHD+)، Dynamic AMOLED 2X 

نرخ بروزرسانی فوق‌العاده روان 120 هرتز

نرخ پاسخگویی لمسی 240 هرتز در حالت بازی

محافظ چشم Comfort Shield با هوش مصنوعی کنترل نور آبی

امنیتاثر انگشت اپتیکال
ابعاد و وزن74.5 x 155.7 x 7.9mm, 177g
  

 

دوربین

12MP Ultra-Wide Camera, F2.2, FOV 123˚ 

 

12MP Wide Camera, Dual Pixel AF, OIS, F1.8

 

8MP Telephoto Camera, 30x Space Zoom, F2.4

 

32MP Selfie Camera, F2.2, FOV 81˚

پردازنده5nm 64-bit Octa-Core Processor
  

 

حافظه

8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی 

8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی

6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی

باتری4500 میلی‌آمپر ساعت
  

شارژر

25 وات با سیم 

15 وات بی‌سیم

Wireless PowerShare

سیستم عاملاندروید 12
شبکه2G GSM,3G WCDMA,4G LTE FDD,4G LTE TDD,4G 4×4 MIMO band,5G Sub6 FDD,5G Sub6 TDD, 5G 4×4 MIMO band
سنسورهاشتاب سنج، فشارسنج، اثر انگشت، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور نور، سنسور مجاورت
استاندارد ضد آبIP68

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=236760
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه