بنابراعلام سفارت كانادا در تهران

بخش صدور ویزای سفارت کانادا در تهران تعطیل شد

امروز سفارت کانادا در تهران، اعلام نمود که بخش صدور ویزای خود را تعطیل کرده است؛ کاری که می‌تواند تأثیرات فراوانی بر هزاران نفر از ایرانیان داشته باشد.

به گزارش « ميهن صنعت » تابناك نوشت: سفارت کانادا در تهران، امروز اعلام نموده که بخش صدور ویزای خود را تعطیل کرده است؛ کاری که می‌تواند تأثیرات فراوانی بر هزاران نفر از ایرانیان داشته باشد.

بر اساس اين گزارش ، سفارت کانادا در این باره اعلام کرده که این کار را برای کاهش هزینه‌ها انجام داده است.

خبرگزاری فرانسه با بیان این خبر نوشت: خدمات ویزا برای ایرانیان به سفارت کانادا در آنکارا منتقل شده است.

در پایگاه اینترنتی سفارت کانادا در ایران نیز از ایرانیان درخواست شده برای خدمات ویزا، به پایگاه سفارت این کشور در آنکارا بروند.

در بیانیه سفارت کانادا آمده است: این تصمیم از سوی دپارتمان تابعیت و مهاجرت کانادا گرفته شده که معمولا «در جستجوی راه‌هایی برای انجام کارآمدتر خدمات است».

در این بیانیه همچنین با اظهار این مطلب که چنین کاری «غیر معمول نیست»، آمده است: سیستم جدید کامپیوتری به مأموران ویزا در سراسر جهان اجازه می‌دهد، حجم کار خود را تقسیم کنند.

این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که بر پایه آمارهای سال 2006، بیش از 120 هزار ایرانی تبار در کانادا زندگی می‌کنند که بستگان آنان، همه ساله برای دیدار با آنان به این کشور سفر می‌کنند.

بی‌گمان، بر خلاف بیانیه سفارت کانادا، کار اخیر این کشور، غیرمعمول و به دور از رویه‌های مرسوم در روابط عادی میان کشورهاست؛ بنابراین، لازم است دلایل این امر از سوی دستگاه دیپلماسی کشور به طور جدی‌تر بررسی شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=707
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه