در نشست خبری آنلاین قطعه سازی کروز مطرح شد:

بدهی 4 هزار میلیاردی خودروسازان به کروز / 80 درصد از سهم بازار قطعات های‌تک در اختیار کروز است

میزان مطالبه شرکت قطعه سازی کروز به عنوان بزرگترین تامین کننده قطعات خودرو از شرکت های خودروسازی به عددی بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان رسیده است. اینکه خودروسازها بدهی های خودرا پرداخت کنند یک موضوع است، اما اینکه به موقع پرداخت شود موضوع مهمتری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در نشست خبری آنلاین ظهر روز سه شنبه با موضوع فعالیت های شرکت صنایع تولیدی کروز در سال 99 و بررسی موانع پیش رو فعلی در سال 1400 گفت : میزان مطالبه شرکت قطعه سازی کروز به عنوان بزرگترین تامین کننده قطعات خودرو از شرکت های خودروسازی به عددی بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان رسیده است. اینکه خودروسازها بدهی های خودرا پرداخت کنند یک موضوع است، اما اینکه به موقع پرداخت شود موضوع مهمتری است.

نادر سخا افزود : محدودیت ها برای ما دردسرهایی درست کرده است به ویژه برای قطعات چند کاربردی که تحریم ها باعث شده تا در تامین آن ها دچار مشکلاتی شویم.

وی ادامه داد : بخش عمده ای از دردسرهای تولیدکننده ایرانی بروکراسی های موجود است، به ویژه در بحث گمرک که مشکلات زیادی برای تولیدکننده ایجاد می کند.

در ادامه مدیر فروش و توسعه بازار کروز  گفت: شرکت قطعه سازی کروز با افزایش 30 درصدی تولید توانسته بیش از 55 میلیون قطعه تولید و روانه بازار کند. در شرایط فعلی قطعه سازی کروز به عنوان بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرو در کشور شناخته می شود.

مهندس یوسفی با اشاره به سهم بازار کروز گفت : در حال حاضر بیش از 50 درصد از سهم بازار قطعات در اختیار قطعه سازی کروز است و در قطعات های‌تک نیز حدود 80 درصد از سهم بازار را در اختیار داریم.

اینکه گفته می شود کروز به دنبال انحصار طلب است درست نیست چرا که سهم ۵۰ درصدی بازار را در اختیار داریم و این سهم بازار در رقابت با دیگر تامین کنندگان بازار به وجود آمده است.

مدیر فروش و توسعه بازار کروز با اشاره به آخرین وضعیت تولید فرمان برقی گفت : برای تولید فرمان برقی برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته و شرکای خارجی نیز در تولید این محصول با ما همراه خواهند بود. به زودی فرمان برقی تولید شده توسط قطعه سازی کروز درمحصولاتی نظیر خانواده دنا و پژو ۲۰۷ نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209789
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه