«میهن صنعت» گزارش می دهد:

برداشته شدن محدودیت های کرونایی سفر به فرانسه

محدودیت های کرونایی برای سفر به فرانسه برداشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دولت فرانسه از محدودیت های کرونایی سفر به فرانسه خبر داد.

همه مسافران از اول آگوست می‌توانند بدون نیاز به رعایت قوانین ورود مرتبط با کووید به فرانسه سفر کنند، زیرا این کشور تصمیم گرفته است همه محدودیت‌های خود را کنار بگذارد.

وزارت کشور فرانسه دیروز، تصمیم خود در مورد لغو محدودیت‌های ورود در شرایط ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گفته این وزارتخانه، همه مسافران، صرف نظر از کشور مبدا، دیگر ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون، گواهی بهبودی یا برگه آزمایش در بدو ورود نخواهند بود.

متقاضیان سفر به فرانسه قادر خواهند بود برای انواع اهداف بدون ارائه دلیل قانع کننده برای توجیه سفر به  خاک فرانسه وارد شوند.

علاوه بر موارد فوق، این وزارتخانه خاطرنشان کرد که مسافران ورودی دیگر نیازی به ارائه اظهارنامه سوگند عدم آلودگی و تعهد به انجام آزمایش یا معاینه در بدو ورود را نخواهند داشت.

اما با وجود اینکه دولت فرانسه تصمیم گرفت تمام محدودیت‌های کوویدی خود را برای مسافران بین‌المللی لغو کند، اما مقامات این کشور تاکید کردند که اگر این ویروس مجددا یک تهدید جدی برای سلامتی جامعه ایجاد کند، ممکن است این کشور دوباره محدودیت های سفر را اعمال کند.

به غیر از فرانسه، 26 کشور دیگر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا نیز قبلاً همه قوانین ورود خود را لغو کرده اند. فهرست کشورهایی که اجازه ورود بدون محدودیت را به همه مسافران می دهند شامل اتریش، بلژیک، بلغارستان، چک، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان، آلمان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، مالت، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سوئد و سوئیس.

از سوی دیگر، هلند و اسپانیا همچنان قوانین ورود خود را حفظ می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=249114
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه