بررسي دلایل افزایش قیمت مسکن در مجلس

یک عضو کمیسیون عمران مجلس ، با اعلام اینکه در برخی شهرستان‌ها مردم راغب نیستند در مسکن‌های مهر ساخته شده ساکن شوند، از پیگیری دلایل افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها از سوی کمیسیون متبوعش خبر داد.

کمال علیپورخنکداری در گفت‌وگو با  خانه ملت، افزود: در مسکن مهر به جانمایی‌ها توجه نشده است و همین امر باعث شده تا این پروژه بزرگ تاثیر لازم رابرکنترلقیمتها دربازار مسکن نداشته باشد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها مردم راغب نیستند در مسکن‌های مهر ساخته شده ساکن شوند، تصریح کرد: بنابراین مسکن مهر و پروژه‌های این چنینی در قیمت مسکن و اجاره‌بها تاثیر زیادی ندارد.

به گفته علیپورخنکداری، افزایش قیمت اجاره و خرید مسکن در فصل تابستان امری طبیعی است؛ اما این افزایش باید کنترل شده و زیر نظر وزارت و راه و شهرسازی باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: کمیسیون عمران به طور قطع این موضوع را از سوی وزارت مسکن و شهرسازی پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته بخشنامه‌ای در بخش قیمت‌گذاری مسکن مناطق ابلاغ شد و دولت آن را اجرایی کرد؛ اما نظارت دقیق نیست بنابراین باید طرحی در مجلس نهم تدوین تا نظارت دقیق‌تر شود./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1376
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه