میهن صنعت :

برنامه تسلا برای تامین بودجه مدل3

میهن صنعت : شرکت تسلا موتورز اعلام کرد به منظور تامین بودجه مورد نیاز برای عرضه سریع‌ترین سدان برقی جدید مدل3 سهام این شرکت را با ارزش 7/ 1 میلیارد دلار به‌فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از اعلام این خبر ارزش سهام تسلا 2/ 2 درصد کاهش یافت. تسلا از زمان اولین عرضه عمومی سهام خود در بورس در ژوئن 2010 تاکنون زیان عملیاتی ثبت کرده است. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد پیش‌بینی می‌کند 2/ 8 میلیون سهام را با قیمت 66/ 204 در ازای هر سهم بفروش برساند. ماه گذشته پس از آنکه شرکت تسلا برای خرید مدل3، 373 هزار سفارش دریافت کرد، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد باید نقدینگی بیشتری به دست آورد. ماسک گفت برای تولید مدل3 کارخانه‌های تسلا را مجهز خواهد کرد تا سالانه 500 هزار دستگاه خودرو تا سال 2018 تولید کنند. قیمت مدل3 پیش از کسر معافیت‌های مالیاتی از 35 هزار دلار آغاز می‌شود./دنیای اقتصاد/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=84646
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه