میهن صنعت:

برنامه VOLVO TRUCK تا سال 2017 ، ايجاد 29 نماينده اتورايز در ايران

بنگت کراسوو نماینده شركت VOLVO TRUCK در بازدید از نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت ولوو در نظر دارد تا بمنظور افزايش سهم بازار در ايران ، توسعه خدمات پس از فروش و افزايش رضايتمندي مشتريان ، تعداد نمايندگيهاي اتورايز ايران را تا سال 2017 به 29

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بنگت کراسوو  نماینده   شركت VOLVO TRUCK در بازدید از نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت ولوو در نظر دارد تا بمنظور افزايش سهم بازار در ايران ، توسعه خدمات پس از فروش  و افزايش رضايتمندي مشتريان ، تعداد نمايندگيهاي اتورايز ايران را تا سال 2017 به 29 نماينده افزايش دهد.

وی افزود: به همين منظور برنامه اديت مجدد نمايندگيهاي اتورايز و كانديد اتورايز را بر اساس استاندارد جديد شرکت ولوو ،(QR) در حال اجراست.

وی در ادامه گفت: هدف از اين ارزيابي ها گسترش و پيشرفت نمايندگيهاي كانديد اتورايز براي بهبود كيفيت ارائه خدمات برند ولوو كه منجر به ارائه خدمات بهتر به دارندگان كاميونهاي VOLVO و در نهايت منتهي به افزايش رضايت مشتريان مي باشد.

کراسوف  ادامه داد: با توجه به شريط دوران تحريم ها شركت خدمات فني رنا توانسته چه از نظر كمي و چه از نظر كيفي نمايندگيهاي اتورايز و غير اتورايز VOLVO را در سطح مطلوب و قابل قبولي حفظ نمايد. البته در برخي از نمايندگيها كاستي هايي وجود دارد كه با توجه به اقدامات اصلاحي تعريف شده و با نگاه حمايتي بدنبال افزايش كيفيت خدمات در اين نمايندگيها هستيم .

نماينده  شركت VOLVO TRUCK در خاورميانه با توجه به كيفيت امكانات زيرساختي و موقعيت مكاني از نمايندگيهاي 173 شیراز، 665 کازرون، 189 مرند، و 714 کرمان و 609 کرمانشاه بازديد و اقدامات اصلاحي را ابلاغ نمود.

اين گزارش مي افزايد در حال حاضر 15 نمايندگي شركت خدمات فني رنا در شهرهاي تهران، قزوین، تبریز، میاندوآب، مرند، مشهد، آمل، اصفهان، اهواز، یزد، کازرون و کوار بعنوان نمايندگي اتورايز  VOLVO TRUCKدر سطح كشور فعاليت مي نمايند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95464
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه