مدیرعامل آرین موتور:

برند لاماری عضو قدرتمندی از خانواده آرین موتور خواهد ماند

برند لاماری چه در زمان تحریم و چه در زمانی که تحریم ها برداشته شود، برای همیشه عضوی از خانواده آرین موتور خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت آرین موتور در حاشیه مراسم رونمایی محصول جدید این شرکت با نام لاماری ایما در جمع خبرنگاران گفت : به دلیل خروج آمریکا از برجام، مشکلات زیادی برای تمامی شرکت های خودروسازی کشور به وجود آمد که ادامه فعالیت را برای شرکت هایی که قراردادهای خارجی با شرکت ها خودروساز اروپایی داشتند دچار مشکلات عدیده کرد.

مهندس سیفی ادامه داد: شرکت آرین موتور سال ها در حوزه واردات خودرو فعالیت داشت اما بدعهدی آمریکا در ماجرای برجام باعث شد تا شرایط نابسمانی در شرکت های واردکننده ایجاد شود. در همان زمان به صورت موازی قراردادهای دیگر خود را پیگیری کردیم و در اولویت اول ما تولید محصولات تجاری و در مرحله دوم  تولید خودروهای سواری بود.

سیفی افزود : بر همین اساس به دنبال راهکاری برای حفظ مجموعه و اشتغال ایجاد شده بودیم که در نهایت تصمیم بر آن شد که در کارخانه خمین که قرار بود محصولات میتسوبیشی تولید شود، اقدام به تولید خودروهای تجاری و دو مدل ون نماییم.

مدیرعامل شرکت آرین موتور گفت : در ادامه برای تولید خودرو سواری قراردادی با یک شرکت معتبر چینی بسته شد که نتیجه آن، تولید خودرو لاماری ایما است که در مراسم امروز رونمایی خواهد شد.

سیفی گفت : کارخانه آرین موتور ظرفیت تولید ۶۰ هزار دستگاه در سال را داشته و با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای منطقه خمین که کارخانه آرین موتور در این منطقه قرار دارد، ظرفیت آن به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

وی ادامه داد : تمام توان خودرا گذاشته ایم تا محصول لاماری را با بالاترین کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه کنیم. کیفیت سر لوحه فعالیت شرکت آرین موتور بوده و محصول لاماری ایما نیز با همین تفکر تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل آرین پارس موتور گفت : برند لاماری از این پس عضوی از خانواده آرین پارس موتور خواهد بود. این برند چه در زمان تحریم و چه در زمانی که تحریم ها برداشتهشود عضو اصلی خانواده آرین پارس موتور خواهد ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=238784
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه