«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بزرگترین شاسی بلند ب ام و سرانجام رونمایی شد

بالاخره تصاویر رسمی SUV فول سایز ب ام و منتشر شد و پس از مدت زمان طولانی موفق به مشاهده این اثر هنری بدون هیچ پوشش استتاری شده ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بالاخره تصاویر رسمی SUV فول سایز ب ام و منتشر شد و پس از مدت زمان طولانی موفق به مشاهده این اثر هنری بدون هیچ پوشش  استتاری شده ایم.

ب ام و X7 با امکانات رفاهی فراوان و قدرتی بیش از 450 اسب بخار به زودی روانه بازار خواهد شد و طرفدارن خود را شگفت زده خواهد کرد.

این خودرو بسیار زیبا طراحی شده و سه ردیف صندلی دارد که در مجموع قابلیت حمل 7 سرنشین را دارا است.

پلتفرم ب ام و X7 با رولزرویس کالینان و فانتوم تقریبا مشترک بوده و فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان این خودرو قرار می دهد.

این شاسی بلند زیبا در دو نسخه راهی بازار خواهد شد که یکی 6 سیلندر و دیگری 8 سیلندر است.این دو مدل به ترتیب با کد های XDrive 40i و XDrive 50i شناخته می شوند.

مدل XDrive 40i دارای پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر توربو بوده که آرایش سیلندر های آن به صورت خطی بوده و قدرت خروجی آن معادل 335 اسب بخار و گشتاور آن برابر با 447 نیوتون متر است.

زیر کاپوت ب ام و X7 XDrive 50i نیز یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 توربو با قدرت 456 اسب بخار و گشتاور 649 نیوتون متر قرار گرفته است.

شتابگیری صفر تا صد ب ام و X7 با پیشرانه 6 سیلندر و 8 سیلندر به ترتیب در مدت زمان 5.8 و 5.2 ثانیه انجام می گیرد.

لازم به ذکر است که نیروی تولیدی توسط پیشرانه این خودرو پس از عبور از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

دیفرانسیل عقب قفل شونده به همراه پکیج آفرود و پکیج هندلینگ دینامیک در مدل 50i در دسترس قرار دارند.همچنین سیستم تعلیق بادی به همراه ضربه گیرهای تطبیقی به صورت استاندارد در هر دو مدل نصب شده اند.

قیمت در نظر گرفته شده برای مدل 40i برابر با 73900 دلار و برای مدل 50i معادل 92600 است.

مشتریان اروپایی از مدل 50i بی بهره هستند ولی در عوض دو مدل با پیشرانه دیزلی در اروپا با کد های 30d و M50d عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای پیشرانه 3 لیتری با قدرت 261 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتون متر و پیشرانه 3 لیتری کواد توربو با قدرت 395 اسب بخار و گشتاور 760 نیوتون متر هستند.

فضای داخلی این خودرو بسیار لوکس و دلنشن طراحی شده است و نسبت به سایر مدل های ب ام و دارای کیفیت بیشتری است.

داشبورد ب ام و X7 نمادی از طراحی داخلی مدرن بوده و نمایشگر 12.3 اینچی اینفوتینمنت در کنار صفحه آمپر 12.3 اینچی دیجیتال توجه کاربران را به خوبی جلب خواهد کرد.

ادوات داخلی این خودرو با نظم و ترتیب خاصی در کنار هم قرار گرفته اند و ظاهر بسیار جذابی برای آن به وجود آورده اند.دسته دنده کریستال مشابه نمونه قرار گرفته در ب ام و سری8 ، موس مخصوص iDrive ، کلید مخصوص حالت های رانندگی و کلید های تنطیم ارتفاع به محض نگاه به کنسول وسط توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

سقف پانورامای شیشه ای این خودرو بسیر بزرگ بوده و نمای زیبایی از آسمان را به شما نشان خواهد داد و سیستم تهویه مطبوع چهارگانه این خودرو به خوبی نیاز تمام سرنشینان را برطرف خواهد کرد.

فضای بار این خودرو در حالت عادی برابر با 1376 لیتر است که در صورت خواباندن صندلی های ردیف سوم این فضا به 2560 لیتر افزایش پیدا می کند.همچنین با باز کردن درب صندوق عقب ارتفاع قسمت عقبی این خودرو به کمک سیستم تعلیق بادی کمی کاهش می یابد تا گذاشتن بار در پشت آن راحت تر باشد.

ب ام و X7 دارای تکنولوژی های ایمنی بسیار زیادی نظیر سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم شناسایی عابر پیاده، سیستم نظارت بر عبور از عقب و سیستم تشخیص سرعت مجاز است.این امکانات در مدل 50i همی گسترده تر شده و سیستم هایی نظیر کمک پارک، سیستم کنترل خودرو بین خطوط و سیستم کمکی حرکت در ترافیک به آن اضافه می گردد.

مشتریان آمریکایی می توانند این خودرو را به صورت آنلاین پیش خرید کنند.لازم به ذکر است که این اولین باری است که ب ام و یک خودرو را به صورت اینترنتی پیش فروش می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=164449
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه