میهن صنعت :

بنزین در نیویورک جیره بندی شد+ عکس

میهن صنعت : خسارت ها و پیامدهای توفان سندی هنوز مردم آمریکا را رها نکرده اند بطوریکه مردم نیویورک روز گذشته با جیره بندی بنزین مواجه شدند.

خسارت ها و پیامدهای توفان سندی هنوز مردم آمریکا را رها نکرده اند بطوریکه مردم نیویورک روز گذشته با جیره بندی بنزین مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از

آسوشیتدپرس

، کمبود بنزین که بواسطه توفان سندی بوجود آمده موجب شد دیروز جمعه مردم نیویورک با جیره بندی بنزین مواجه شوند.

این برای اولین بار از سال 1970 تا کنون است که بنزین در آمریکا جیره بندی می شود. مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک نیز اعلام کرد که روز جمعه فقط یک سوم از پمپ های بنزین نیویورک فعال بوده اند.

این در حالی است که روز پنجشنبه 25 درصد از پمپ های بنزین نیویورک فعال بودند.

اما وزارت انرژی آمریکا اعلام کرده که 70 درصد پمپ های بنزین نیویورک، بنزین کافی برای ارئه به مردم داشته اند و دلیل تعطیلی آنها مشخص نیست.

آسوشیتد پرس می نویسد: این امر موجب آن شده تا خشم مردم افزایش یافته و آستانه تحمل آنها در برابر مشکلات کاهش بیابد.

در همین رابطه بک راننده تاکسی به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت: من مسافرکشی می کنم و بدنبال بنزین هستم. من مسافرانی دیگری را سوار می کنم و همچنان دنبال بنزین می گردم. همیشه تنش وجود دارد.

بر اساس این گزارش، وضعیت موجود در نیویورک به گونه ای بوده که برخی از صاحبان خودرو به مدت یک روز در صف ایستاده اند تا بنزین در اختیار آنها قرار بگیرد.

 

در حالیکه در مقابل پمپ بنزین های نیویورک صف های طولانی خودروها تشکیل شده بود پلیس نیز از نزدیک این صف ها را زیر نظر داشت تا از بروز تنش و یا درگیری احتمالی جلوگیری کند.

این در حالی است که دیروز جمعه برای اولین بار برق برخی مناطق بعد از گذشت 12 روز از توفان سندی سرانجام وصل شد اما با این وجود هنوز 400 هزار نفر از مصرف کنندگان در نیوجرسی همچنان بدون برق هستند.

بر همین اساس، وضعیت در نیویورک و نیوجرسی همچنان بحرانی است و صلیب سرخ آمریکا اعلام کرد که بیشترین میزان کمک های خود را به مردم آمریکا از زمان توفان کاترینا در سال 2006 تا کنون، در اختیار مردم قرار داده است.

 

مقامات امریکا در ابتدا اعلام می کردند که کمبود سوخت موجب به درزا کشیدن وصل شدن برق برخی مناطق شده است اما اکنون آنها پایانه های توزیع برق را مسئول بی برقی اعلام می کنند.

اما کمبود بنرین در نیوریورک موجب شده تا صدها هزار نفر از مردم نیویورک برای رسیدن به محل های کار خود از مترو استفاده کنند که همین امر با توجه به خسارت های وارد شده به متروی نیویورک در جریان توفان سندی مشکلات دیگری را برای نیویورک بوجود آورده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5547
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه