«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بهترین خودروهای ساخته شده توسط انزو فراری

انزو فراری- مالک کمپانی فراری- همیشه یکی از پیشگامان ساخت خودروهای اسپرت و قدرتمند بوده است و در این مطلب به 4 مورد از بهترین خودرو های ساخته شده فراری نگاهی می اندازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، انزو فراری- مالک کمپانی فراری- همیشه یکی از پیشگامان ساخت خودروهای اسپرت و قدرتمند بوده است و در این مطلب به 4 مورد از بهترین خودرو های ساخته شده فراری نگاهی می اندازیم.

فراری F40

این خودرو به مناسبت 40 سالگی برند فراری ساخته شده است.قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه 2.9 لیتری توئین توربو V8 است و در زمان خود اولین خودروی جاده ای بود که می توانست 200 مایل بر ساعت سرعت داشته باشد.

 

فراری 365 GT4 BB

این مدل از فراری یکی از اولین خودروهای موتور وسط این شرکت است که در آن ی پیشرانه 12 سیلندر در وسط بدنه این خودرو قرار گرفته است و کمک شایانی به کنترل این وسیله نقلیه نسبت به سایر خودروهای موتور عقب می کند.

 

فراری 125 S

این مدل فراری یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی داشت که قدرتی معادل 118 اسب بخار تولید می کرد.125 اس در میان دیگر خودروها از زیبایی فوق العاده ای بهره مند بود که آن را از سایر محصولات متمایز می کرد.

 

فراری دینو

این مدل برای بزرگداشت آخرین پسر انزو فراری ساخته شده است و از یک پیشرانه 6 سیلندر V شکل استفاده می کند و از ظاهر فوق العاده اسپرت و جذابی بهره می برد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158896
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه