«میهن صنعت» گزارش می دهد:

بهترین موبایل های نمایشگاه ایفا 2018

نمایشگاه ایفا 2018 که هر ساله در آن از به روز ترین و جدید ترین محصولات در حوزه تکنولوژی رونمایی می شود اخیرا در شهر برلین برگزار شده است.در این نمایشگاه بسیاری از سازندگان موبایل های جدید خود را به نمایش گذاشته اند که به بررسی آن ها می پردازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه ایفا 2018 که هر ساله در آن از به روز ترین و جدید ترین محصولات در حوزه تکنولوژی رونمایی می شود اخیرا در شهر برلین برگزار شده است.در این نمایشگاه بسیاری از سازندگان موبایل های جدید خود را به نمایش گذاشته اند که به بررسی آن ها می پردازیم.

سونی اکسپریا XZ3

در نمایشگاه ایفا 2018 شاهد معرفی پرچمدار جدید سونی به نام XZ3 بودیم.صفحه نمایش به کار رفته در این موبایل از نوع OLED بوده و سایز 6 اینچی دارد که این موبایل را به گزینه بسیار مناسبی برای فیلم دیدن تبدیل می کند.

دوربین اصلی این موبایل 19 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است.همچنین این موبایل از قابلیت شارژ وایرلس بهره می برد .

همچنین این موبایل دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر نفوذ مایعات و گردوخاک بسیار مقاوم است.

لازم به ذکر است که اندروید 9 به صورت استاندارد بر روی این موبایل قرار دارد و همچنین بر روی این موبایل برچسب قیمت 900 دلاری به چشم می خورد.

 

زد تی ای AXON 9 PRO

زد تی ای در نمایشگاه ایفا 2018 دست به معرفی پرچمدارد جدید خود زد.

این موبایل از حافظه 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم بهره می برد و باتری 4000 میلی آمپری وظیفه تامین نیروی axon 9 pro را بر عهده دارد.

یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دو سنسور 20 و 12 مگاپیسلی برای دوربین این دستگاه در نظر گرفته شده است .

همچنین این دستگاه از سیستم تشخیص چهره برای بازکردن قفل نیز بهره مند است.

قیمت تعیین شده برای این موبایل 750 دلار است .

 

هواوی میت 20 لایت

هواوی در این نمایشگاه از نسخه لایت فبلت پرطرفدار خود به نام میت 20 لایت پرده برداشت.پردازنده این دستگاه kirin 710 است و از نمایشگر 6.3 اینچی بهره می برد.

دوربین های دوگانه در نظر گرفته شده برای این دسگاه برای سلفی 24 مگاپیکسل و دو مگاپیکسل و برای دوربین اصلی 20 مگاپیکسل و دو مگاپیکسل است.

همچنین میت 20 لایت قیمت 500 دلاری دارد.

اچ تی سی U12 لایف

این موبایل با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی و با رم 4 و 6 گیگابایتی قابل خرید است.صفحه نمایش U12 life 6 اینچی است و یک باتری 3600 میلی آمپر وظیفه روشن نگه داشتن آن را دارد.

بلک بری KEY 2 LE

در این موبایل کلیدهای فیزیکی همچنان جای خود را حفظ کرده اند.این تلفن هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 636 است و از 4 گیگابایت رم بهره می برد.حافظه داخلی این موبایل نیز 32 گیگابایت بوده و قابلیت پشتیبانی از حافظه micro sd را دارد.

دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این موبایل دوگانه بوده و دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی دارد.در دوربین سلفی این موبایل نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی به کار رفته است.

ظرفیت باتری این تلفن هوشمند 3000 ملی آمپر است که مناسب به نظر می رسد.

قیمت این موبایل 400 دلار اعلام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=159940
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه