میهن صنعت :

بهره برداری از مجتمع بنزين سازی پالايشگاه اصفهان تا پايان سال

میهن صنعت : اجرای طرح مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان 98 درصد پیشرفت دارد.مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان افزود : هدف از اجرای این طرح تولید سوخت پاک ، افزایش ظرفیت و کیفیت بنزین تولیدی پالایشگاه و قطع واردات مواد اکتان افزاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اجرای طرح مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان 98 درصد پیشرفت دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان افزود : هدف از اجرای این طرح تولید سوخت پاک ، افزایش ظرفیت و کیفیت بنزین تولیدی پالایشگاه و قطع واردات مواد اکتان افزاست.

حاجیان با اشاره به آغاز اجرای طرح مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان از سال 86 گفت: برای اجرای این طرح تا کنون 430 میلیارد تومان هزینه شده است و تا اجرای کامل آن حدود 70 میلیارد تومان دیگر هزینه می شود.

وی افزود: طرح بنزین سازی پالایشگاه اصفهان مشتمل بر سه واحد است که واحــد تــصفیه هیدروژنی نفتا(NHT) و واحد تبدیل کاتالیستی با احیای مداوم (CCR) در ماه جاری راه اندازی شد.

حاجیان گفت : واحد آیزومریزاسیون بنزین سازی که واحد نهایی این مجتمع است، با ظرفیت 27 هزار بشکه در روز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

با راه اندازی 2 واحد بنزین سازی شرکت پالایش نفت اصفهان در ماه جاری ، سه میلیون لیتر بنزین سوپر بسیار مرغوب با عنوان سوخت پاک تولید شده است .

در اجرای طرح بنزین سازی پالایشگاه اصفهان ، بنزین تولیدی مطابق با استاندارد یورو 2005 تولید می شود که سوختن آن در وسایل نقلیه آلودگی کمتری دارد.
به گزارش خبرخودرو پالایشگاه اصفهان 15 درصد بنزین کشور را به میزان 12 میلیون لیتر در روز تولید و عرضه می کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33677
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه