«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

به اشتراک گذاری پلت فرم نیسان پاترول و پاجرو

اتحاد بین شرکت های خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است که در واقع به منظور کاهش هزینه های مربوط به تحقیق و توسعه شکل می گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اتحاد بین شرکت های خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است  که در واقع به منظور کاهش هزینه های مربوط به تحقیق و توسعه شکل می گیرند. خودروساز ژاپنی میتسوبیشی در سال 2017 به اتحاد رنو-نیسان پیوست و براساس گزارشات منتشر شده، پیش بینی می شود که نیسان پاترول و میتسوبیشی پاجرو از یک پلتفرم مشترک بهره ببرند و در نتیجه می تواند انتظار نسل جدید پاجرو را داشت.

پاترول های دهه 60 میلادی در خاطر بسیاری از افراد وجود دارد و در واقع، بهترین اس یو وی های این دو خودروساز ژاپنی به طور رسمی بازار آمریکا را لمس نکردند اگرچه این شاسی بلندهای ژاپنی در برخی از کشورها نظیر استرالیا و آفریقای جنوبی محبوب هستند.

نسل چهارم و حال حاضر پاجرو مربوط سال 2006 و پیش از برخورد با چالش های مانند الزامات انتشار گازهای آلاینده است اگرچه مدیرعامل پیشین میتسوبیشی عقیده داشت که این مدل بخشی اصلی از DNA میتسوبیشی بوده و به روند تولید خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل پیشین میتسوبیشی در نمایشگاه ژنو سال 2007 اعلام کرد که احتمال همکاری و اشتراک گذاری با برند نیسان پاترول به منظور تولید نسل جدید پاجرو بسیار زیاد است.

مدیرعامل نمایندگی میستوبیشی در استرالیا عنوان کرد: برنامه ای برای یک محصول در این کشور در حال اجرا است اما جزئیات آن در دسترس نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189395
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه