میهن صنعت :

به روزرسانی Insignia قبل از رونمایی

اوپل Insignia جدید در هر دو نسخه سدان و استیشن واگن هنوز در نمایشگاه ژنو رونمایی نشده، همه اطلاعاتش در اختیار علاقمندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،آخرین تکه مربوط به پازل Insignia به روزرسانی آن از طریق برنامه جدید Opel Exclusive است. همه متقاضیان می توانند در صورت سفارش نسل دوم Insignia به روزرسانی شده را تحویل بگیرند. یکی از خوبی های این برنامه انعطاف بالای آن برای مشتربان در انتخاب رنگ و جزئیات ظاهری بدنه است. البته مشتریان می توانند در صورت پرداخت پول بیشتر از پوشش رنگی سه لایه بدنه، چراغ های متفاوت و براق تر و در کل ظاهری شیک تر از Insignia برخوردار شوند.

همچنین در قسمت داخلی این خودرو نیز شاهد به روزرسانی هایی مثل استفاده از روکش چرمی و تزئینات تازه خواهیم بود. قرار است در کنار برنامه Opel Exclusive برای این محصول دو سرویس جدید On Star نیز ارائه شود. سرویس فوق Personal Assistant به شما امکان رزرو اتاق هتل و پارکینگ های موجود بر روی شبکه On Star Advisor را می دهد.

خودروی اوپل Insignia دارای قیمت 25942 یورو است که البته مربوط به نسخه Grand Sport می شود. در صورت انتخاب نسخهSports Tourer این قیمت تا 26940 یورو افزایش پیدا می کند./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=114641
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه