«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تاریخ عرضه سایبرتراک سه موتوره جلو افتاد

شرکت تسلا هنگام باز کردن کتاب پیش فروش وانت برقی سایبرتراک خود اعلام کرد که نسخه های سه موتوره این خودرو در اواخر سال 2022 و یک سال پس از فروش مدل های تک و دو موتوره تولید می شوند اما در سایت سفارش سایرتراک اعلام شده که عرضه مدل های سه و دو موتوره به اوایل سال 2021 موکول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت تسلا هنگام باز کردن کتاب پیش فروش وانت برقی سایبرتراک خود اعلام کرد که نسخه های سه موتوره این خودرو در اواخر سال 2022 و یک سال پس از فروش مدل های تک و دو موتوره تولید می شوند اما در سایت سفارش سایرتراک اعلام شده که عرضه مدل های سه و دو موتوره به اوایل سال 2021 موکول خواهد شد.

علاوه براین، تولیدات و عرضه مدل تک موتوره و AWD این وانت عجیب و غریب تسلا نیز تا اواخر سال 2022 به تعویق افتاد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلاموتورز یک روز پس از رونمایی رسمی از سایبرتراک در توئیتر خود اعلام کرد که 41 درصد از پیش فروش 146 هزار سایبرتراک مربوط به نسخه سه موتوره است.

42 درصد به مدل دو موتوره اختصاص یافته و تنها 17 درصد برای خرید تک موتوره تقاضا داده اند. شرکت تسلا طی روزهای پس از معرفی تسلا اعلام کرد که 250 هزار متقاضی برای خرید سایبرتراک ثبت نام کرده اند.

مدل های دو و سه موتور با سیستم AWD به ترتیب با قیمت پایه 10 و 30 هزار دلار به فروش می رسند و قیمت اولیه برای نسخه تک موتوره 39,900 است که علاقه مندان می توانند با پرداخت 100 دلار پیش خرید کنند.

سوالاتی در خصوص قانونی بودن طراحی این خودرو عجیب و مطاقبت آن با استانداردهای ایمنی خودرو فدرال موتور وجود دارد که برای پاسخ به آن ها باید منتظر ماند.

طراحی این خودرو با الهام از فیلم های علمی تخیلی انجام گرفته و استفاده از فولاد ضد زنگ و نوک تیز بودن آن از ویژگی های ظاهری آن محسوب می شود. در بخش  سه ‌موتوره، با هربار شارژ کامل باتری تسلا سایبر تراک می‌تواند حداکثر 500 کیلومتر را بدون نیاز به شارژ طی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189123
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه