بازدید دکتر جمالی از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا؛

تحقیق و پژوهش در سایپا شتاب می گیرد

میهن صنعت : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های مطالعاتی و الگوبرداری از صنایع نوین روز جهان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  دکتر مهدی جمالی در این بازدید از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت پروژه های در دست اقدام این مرکز قرار گرفت و خواستار شتاب هرچه بیشتر در اجرای برنامه ها شد.

در این بازدید که با حضور مهندس اکبر شمسی لاهیجانی قائم مقام مدیرعامل، مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو و جمعی از مدیران ارشد و معاونین سایپا برگزار شد، دکتر جمالی با اشاره به اهمیت بالای مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، این مجموعه را کلید موفقیت سایپا در آینده دانست و تاکید کرد: علیرغم وجود مشکلات و محدودیت های مالی و اقتصادی، سرمایه گذاری بر روی پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی این مرکز هرگز متوقف نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به حضور کارکنان نخبه و چهره های دانشگاهی در مرکز تحقیقات و نوآوری، گروه خودروسازی سایپا امیدواری های بسیار زیادی در خصوص آینده این مجموعه داشته و به نظر می رسد با توجه به شرایط جدید صنعت خودرو، نوآوری و استفاده از دانش روز نقش زیادی در سال های آینده خواهد داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان این مرکز افزود: پروژه های جدیدی که اخیراً در این مرکز وارد فاز اجرایی شده، توانسته سهم بازار داخلی و خارجی سایپا را افزایش دهد و از همین رو همه باید با مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

دکتر جمالی خاطرنشان کرد: پروژه های پلت فرم sp100 و چندین پروژه جدید، می تواند جایگاه سایپا را در صنعت خودروسازی داخل و خارج متحول سازد.

وی تاکید کرد: از جمله ویژگی های بسیار مثبت مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، استفاده از نظرات مشتریان و انجام پروژه های نظرسنجی است که در طراحی محصولات جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر این که آینده سایپا در این مرکز رقم خواهد خورد، گفت: مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در مسیر همکاری با شرکت های خارجی نیز نقش تاثیرگذاری خواهد داشت و می تواند به مرکز الگوبرداری و استفاده از دانش روز جهانی تبدیل شود.

دکتر جمالی در خاتمه خواستار توسعه و اجرای پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی در این مرکز شد و اظهار کرد: مرکز تحقیقات باید تبدیل به محور فعالیت ها در سطح گروه شده و تجربیات طراحی و مهندسی خود را توسعه بخشد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=80313
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه