«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تحویل خودروی جک اس 5 At برای نخستین بار/سدان لوکس J7 در سال 1401 به بازار عرضه می شود

مراسم تحویل خودوری جک اس 5 At کرمان موتور مجهز به موتور TGDI امروز شنبه 27 آذرماه 1400 در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مراسم تحویل خودروی جک اس 5 At کرمان موتور مجهز به موتور TGDI امروز شنبه 27 آذرماه 1400 در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد که در این مراسم نمایندگان کرمان موتور و همچنین جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند و به صورت  نمادین چهار خودروی اس 5 توربو به مشتریان تحویل داده شد.

 

پورکاظمی؛ مدیر بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور در جریان مراسم تحویل خودوری جک اس 5 At عنوان کرد: با وجود مشکلات مربوط به تحریم ها موفق شدیم تا مدل های  تی ۸ و جک اس 5 را با پیشرانه های  جدیدبه بازار عرضه کنیم.

وی با اشاره به برنامه های آینده این شرکت گفت: قرار است که در ادامه اهداف کرمان موتور سدان لوکس و جدید J7 را در سال 1401 به بازار معرفی کنیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتور ضمن قددرانی از زحمات نمایندگان به عنوان بازوی اصلی شرکت کرمان موتور ادامه داد: تحریم های ناجوانمردانه مشکلات زیادی را برای گروه ما به وجود آورد اما علیرغم این موانع موفق به تولید 13 هزار دستگاه پیکاپ Kmc  k7 در سال گذشته شدیم.

وی افزود: پیکاپ KMC برای نخستین بار و بدون هیچ تجربه قبلی عرضه شد و  فروش منطقه ای با هدف توسعه بازار و ارائه خدمات فروش بهتر راه اندازی شده است.

ارجمندی؛ مدیر محصول کرمان موتور  در خصوص  جک اس 5 مجهز به موتور TGDI توضیحاتی ارائه داد و به مشخصات و امکانات رفاهی این مدل اشاره کرد.

وی در این باره گفت: خودرو جک اس 5 با موتور یک و نیم لیتری توربو و همچنین جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه DCT در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از امکانات آن می توان از گرمکن صندلی های جلو، سیستم ضد سرقت، سیستم ترمز ضد قفل ABS، ترمز پارک برقی، فرمان برقی سیستم تهویه دو گانه،  6 بلند گو ،سنسور باران و … نام برد.

خبر در حال تکمیل است …

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=235553
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه