میهن صنعت :

تخصیص 3000 میلیارد اعتبار به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی

میهن صنعت : نایب رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس از تخصیص 3000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی خبر داد و افزود: بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند از تسهیلات این صندوق بدون هیچ گونه وثیقه با پایین ترین بهره استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خراسان، گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده توسط فرمانداران سه شهرستان بردسکن، کاشمر و خلیل آباد به زودی شعبات این صندوق دراین شهرستان ها راه اندازی می شود.

 

وی به تخصیص 850 میلیارد تومان اعتبار برای صندوق بیمه محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: با یک طرح دو فوریتی بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس به این طرح رای دادند و مورد موافقت قرار گرفت و نیز 850 میلیارد تومان سال گذشته برای کمک به کشاورزان به این صندوق اعتبار تخصیص داده شد.

 

اسماعیل نیا در ادامه افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که با دولت انجام شد، جلوی 400 هزار تن واردات گوشت مرغ گرفته شد. اگر این مهم پی‌گیری نمی‌شد به اندازه 25 درصد تولید مرغ کشور، واردات داشتیم و 17 هزار و 400 واحد مرغداری گوشتی کشور در آستانه تعطیلی قرار می گرفت.

 

وی افزود: با اقدامات انجام شده تاکنون 30 هزار تن گوشت مرغ و بیش از 50 هزار تن تخم مرغ از کشور به دیگر کشورها صادر شده است.

 

نایب رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه راه اندازی شبکه دیجیتالی را یکی از اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: با پی گیری‌های انجام شده، مسوولان صداوسیما با راه اندازی این مهم موافقت کردند و مردم منطقه از این شبکه برخوردار هستند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21076
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه