«میهن صنعت» گزارش می دهد:

تراکتورسازی ایران دست پر به نمایشگاه کشاورزی شیراز خواهد آمد

تنها چند روز دیگر به برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز باقی مانده و خبرها حاکی ازآن است که شرکت تراکتورسازی ایران دست پر به نمایشگاه کشاورزی شیراز خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تنها چند روز دیگر به برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز باقی مانده و خبرها حاکی ازآن است که شرکت تراکتورسازی ایران دست پر به نمایشگاه کشاورزی شیراز خواهد آمد.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت تراکتورسازی ایران که پیش تر اعلام کرده بود حضور قدرتمندی در نمایشگاه کشاورزی شیراز خواهد داشت و از جدیدترین دست آوردهای خود رونمایی خواهد کرد، 9 محصول جدید خودرا برای معرفی به این نمایشگاه خواهد آورد.

همچنین این شرکت بزرگ تولیدکننده درحوزه ماشین آلات کشاورزی یکی از محصولات جدید خودرا که در اواخر بهمن ماه سال 1399 رونمایی شده بود به این نمایشگاه خواهد آورد.

بر همین اساس محصول جدید شرکت تراکتورسازی ایران، تراکتور مدل 4120 برای اولین بار به شهر شیراز آورده  خواهد شد و در معرض بازدید عموم و متخصصین قرار خواهد گرفت.

تراکتور مدل 4120

تراکتور 4wd-4120 مجهز به موتور شش سیلندر توربو شارژ با توان 120 اسب بخار مجهز به قفل دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی و دارای ارگونومی ارتقاء یافته نسبت به تراکتورهای دیگر است و دارای توان مالی‌بندی و دوران مناسب برای استفاده از کمبینات‌ها و قابلیت دید جلو بهینه شده با کاپوتاژ جدید دارای ظاهر مدرن و مشتری‌پسند است.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1400 فعالیت خودرا آغازو تا تاریخ 31 اردیبهشت و به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210399
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه