میهن صنعت:

تشکیل کارگروه ویژه برای تعامل با تشکل‌های زیرمجموعه بنیاد شهید

جمعی از نمایندگان تشکل‌های زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور در بانک دی با سرپرست بانک دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علیرضا عاطفی‌فر در این جلسه ضمن استماع نظرات نمایندگان تشکل‌های بنیاد شهید با اعلام خبر تشکیل کارگروه برای تعامل با این تشکل‌ها تصریح کرد: بانک دی اعلام آمادگی می‌کند در راستای اقتصاد مقاومتی به صورت عملی همکاری نزدیکی با تشکل‌ها داشته باشد.

وی گفت: بانک دی به عنوان یکی از جوان‌ترین و پویاترین بانک‌های خصوصی کشور، به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف شنیدن صدای ایشان و پاسخگویی به سوالات و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به آنها، به راه اندازی بخشی در سایت اینترنتی خود با عنوان «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» اقدام کرده است.

سرپرست بانک دی ادامه داد: تلاش مجموعه همکاران ما در بانک و گروه مالی همواره بر این بوده است که ارتباط دوسویه مناسبی با مشتریان و ذی‌نفعان خود به ویژه جامعه ایثارگری داشته باشد، حال تشکل‌های زیرمجموعه که به صورت تخصصی موضوعات را پیگیری می‌کنند می‌توانند، بانک دی را به عنوان مشاور در کنار خود ببینند.

در ادامه این جلسه ترکاشوند و نریمانی از مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و نیز نمایندگان برخی تشکل‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های خود توضیحاتی ارائه کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=99109
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه