میهن صنعت :

تصاویر/ ایمن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۴ معرفی شدند

میهن صنعت : یک موسسه تحقیقات اروپایی فهرست امن‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۴ میلادی را با آزمایش ۴۰ خودرو از طریق تصادف‌های مصنوعی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این موسسه اروپایی اعلام کرد شرایط بهترین بودن میان خودرو‌ها در سال 2014 با افزایش استاندارد‌های ایمنی و رقابت‌ میان شرکت های تولید کننده خودروها سخت‌تر شده است.

هر خودرویی که در تست این موسسه توانست 5 ستاره دریافت کند جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود.نتایج این تست‌ها نشان می‌دهد  خودروهای کوچک اسپورتی ارزان قیمت به علت فقدان استانداردهای ایمنی کافی و مدرن، ستاره‌های زیادی نمی‌گیرند، اما خودروهای بزرگ‌تر و گران‌تر این امکانات ایمنی را جزئی از استانداردهای کلی در خود دارند.

همه خودروهای خانوادگی مورد آزمایش قرار گرفته توانستند 5 ستاره را دریافت کنند، این در حالی بود که از بین 14 مدل خودرو کوچک مورد آزمایش فقط اسکودا فابیا توانست بیشترین امتیاز را به دست آورد، همچنین از میان خودروهای استیشن کوچک فقط گولف اسپورتس وان توانست 5 ستاره را کسب کند.

مرسدس بنز کلاس سی از میان خودروهای بزرگ خانوادگی موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شد.

به گزارش تسنیم، نیسان قشقایی از بین خودروهای کوچک خانوادگی، گولف اسپورتس وان از میان استیشن‌های جمع و جور و لندروور دیسکاوری اسپورت از بین خودروهای کمک دار کوچک موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=66214
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه