با حضور سید کمال سید علی و علیرضا عاطفی فر

تفاهم نامه همکاری فیمابین بانک دی و صندوق ضمانت صادرات ایران امضا شد

بانک دی و صندوق ضمانت صادرات ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی بانک دی، علیرضا عاطفی فر- سرپرست بانک دی- در این مراسم اظهار کرد: یکی از ارزشهای بنیادین بانک دی توجه به مسئولیت اجتماعی بانک است و ما در این بانک ارزش آفرین همکاری با نهاد هایی که در راستای رونق اقتصاد ملی به ویژه صادرات غیر نفتی و تولید اهتمام دارند را در زمره مسئولیت اجتماعی خود می دانیم.

وی در ادامه به وضعیت کشور در دوران پسا برجام و پسا تحریم اشاره کرد و گفت: ما ضمن اینکه در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری هدف گذاری کرده ایم، به همکاری در توسعه صادرات و حمایت از تولید ملی و ارائه محصولات وطنی در عرصه بین الملل توجه داریم .

عاطفی فر در ادامه با اشاره به همکاری های قبلی صورت گرفته فیمابین بانک و صندوق، تصریح کرد: سالهای گذشته، تسهیلات اعتباری سرمایه در گردش به صادرکنندگان در قبال ارائه ضمانت نامه های صندوق اعطا کرده ایم که امید واریم بتوانیم همکاری ها را برای اعتلای نام ایران ادامه دهیم.

سید کمال سید علی-مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران- نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از توجه بانک دی به مقوله صادرات به ویژه صادرات غیر نفتی ابراز امید واری کرد بتوان در آینده همکاری های فیما بین بیشتری را تعریف و اجرایی کرد تا هردو طرف به منافع خود رسیده و نیاز ذینفعان خود را برآورده سازند.

موضوع این تفاهم‌نامه که به امضای عاطفی‌فر سرپرست بانک دی، محمد علی مورج عضو هیات مدیره بانک دی و سید کمال سید علی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید، عبارت است از افزایش سهم تسهیلات اعطایی بانک در راستای صادرات با پوشش صندوق ضمانت صادرات ایران.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=103836
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه