میهن صنعت:

تقدير استاندار ايلام از اقدامات بانك صادرات ايران

​مرواريد استاندار ايلام در ديدار با مديران بانك صادرات ايران از اقدامات اين بانك تقدير و تشكر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومي بانك صادرات ايران، مرواريد استاندار ايلام در اين نشست با اشاره به ظرفيت هاي آن استان گفت: ایلام با توجه به موقعيت جغرافيايي، داراي ظرفيت و قابليت هاي فراواني براي توسعه بيشتر است و بستر استان براي سرمايه گذاري فراهم است كه اين مهم مي تواند با مساعدت و همكاري بيشتر شبكه بانكي شتاب بيشتري به خود بگيرد.

استاندارد ايلام افزود: اين استان به عنوان دروازه عتبات عاليات و تردد ميليوني زوار آقا اباعبداله الحسين(ع) به كشور عراق از اين طريق شناخته شده كه اين امر فرصت هاي فراواني را براي توسعه بيشتر استان فراروي سرمايه گذاران قرار داده است.

وي با ابراز تشكر و قدرداني از اقدامات موثر بانك صادرات ايران در زمينه توسعه و آباداني اين خطه خواستار تداوم و استمرار اين روند شد. 

در اين ديدار ستاري پور مشاور مدير عامل بانك صادرات ايران،  نيز با بيان رويكرد و برنامه هاي مدير عامل اين بانك گفت: سياست بانك صادرات ايران بر اين اساس استوار است كه منابع در اختيار را در جهت حل مشكلات واحدهاي توليدي و افزايش اشتغالزايي در كشور هدايت كند و در اين راستا با توجه به ظرفيت و قابليت هاي استان ايلام كمك به حل مشكلات صنايع توليدي و طرحهاي فعال و نيمه فعال آن از طريق تامين سرمايه در گردش واحدهاي مذبور مورد توجه مديران ارشد بانك مي باشد.

وي همچنين با اشاره به پرداخت تسهيلات در سر فصل های مختلف از جمله قرض‌الحسنه ازدواج، مسکن ایثارگران و جانبازان، مسکن روستایی، زلزله، سیل، درمان و… تصريح كرد: اين بانك در كنار ايفاي نقش در بخش هاي مختلف اقتصادي، در زمينه تحقق رسالت هاي اجتماعي نيز به عنوان بانك پيشگام و پيشرو  اقدامات بسيار مهم و موثري انجام داده است.

در ادامه اين ديدار كه  بابايي مدير شعب استان ايلام نيز حضور داشت، سليمانپور مدير امور شعب منطقه يك بانك صادرات ايران گزارشي از روند فعاليتها واقدامات اين بانك در جهت شكوفايي اقتصاد كشور و همچنين خدمات متنوع‌ و فراگير بانك صادرات ايران به اقشار مختلف جامعه ارايه كرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=105092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه